angela († maart 2025) Geplaatst: 8 februari 2016 Auteur Geplaatst: 8 februari 2016 ok noteer je voor 2. Quote
simke Geplaatst: 8 februari 2016 Geplaatst: 8 februari 2016 Een stuk of 4 is genoeg Simone ik krijg er ook al 4 van Estemy. Als ik er dan nog wat broccoli bij plant moet het genoeg zijn.Die badschuim is bad en body wash maar ik heb misschien ook nog wel shampoo. die bad en body kan je ook voor de douse gebruiken is prima hoor. Quote
Estemy Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Ik heb je genoteerd voor 4 bloemkool plantjes en 3x uienzaad (staat in je PB) (+ de afspraak met vis dat we hebben). Ik heb 2 soorten bloemkool. Snowball X en dan de biologische (Bolster) Alpha. ik kan ook een mix van allebei proberen voor je.Ook heb ik per ongeluk zelf al wat oregano zaad gekocht. Als je nog niet heeft gezaaid mag ik dan kweekperen compotte of wat prosecco van jou? Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
angela († maart 2025) Geplaatst: 16 februari 2016 Auteur Geplaatst: 16 februari 2016 Een mix van beide zou dan leuk zijn, kun je er dan van beide 3 of 4 meebrengen?Ik noteer kweepeer en prosecco voor je.Die oregano staat vast in de tuin dus is geen probleem. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Angela, mag ik een kweeperen compote van jou Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 maart 2016 Auteur Geplaatst: 9 maart 2016 (aangepast) Heeft er nog iemand interesse in theelichthouders? edit: zijn weg. 12 maart 2016 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 11 maart 2016 Auteur Geplaatst: 11 maart 2016 Ik heb ook nog een radijs snijder in de aanbieding? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 maart 2016 Auteur Geplaatst: 14 maart 2016 Ik heb nog Bee mix in de aanbieding, bus van de action dus goed voor nog meerdere porties? En ik kan nog laurier drogen als iemand wil? Quote
Anna3 Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Ah, ik zie staan dat je een Egyptische ui aan mij geeft, die heb je dus nog? Mag ik ook een potje kweeperencompote en toch ook maar de Gojibes als je die nog hebt? Ik heb Agria-pootaardappels besteld, daar kun je wel wat van krijgen. Ik kan ook knolselderij (Monarch) voor je zaaien. Misschien zie je nog wat op mijn lijstje? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 maart 2016 Auteur Geplaatst: 15 maart 2016 Ja Egyptische ui heb ik voor je.Kweepeer compote zal ik noteren Goji mag je toch wel hebben als je wilt? Agria krijg ik al van Jorieke maar ik hou je nog even in gedachten daarvoor.Monarch gisteren toevallig zelf gezaaid. Ik zal je lijstje in de gaten houden. Quote
Anna3 Geplaatst: 18 maart 2016 Geplaatst: 18 maart 2016 Tja Jet en jij boden allebei Egyptische ui en Gojibes aan, dus dat heb ik maar even verdeeld Maar als je die Gojibes verder niet kwijt kunt dan wil mijn moeder die wel, Chinezen maken van de gedroogde bessen 'gezondheidsthee'. Ik kreeg al op mijn kop dat ik het niet Chinees genoeg uitsprak.. Mocht je nog andere pootaardappelen willen, ik heb ook nog wat Annabelle en Gourmandine over. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 maart 2016 Auteur Geplaatst: 18 maart 2016 Ik noteer de goji Pootaardappelen heb ik met de Agria erbij nu 3 soorten is genoeg anders kom ik plaats te kort Quote
RobO Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Ik heb ook nog een radijs snijder in de aanbieding? mag ik die?voor een kleinkidskeukenslaversiersessie Quote
Goldfish Geplaatst: 29 maart 2016 Geplaatst: 29 maart 2016 Heb je al een beeld hoe het met de drie soorten tomaten gaat aflopen? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 maart 2016 Auteur Geplaatst: 30 maart 2016 Goed hoor ik moet ze alleen nog overpotten en zit te bedenken waarin zodat ik ze mee kan brengen het zijn er nogal veel.Ik wil ze niet aanbieden en dan niet mee kunnen brengen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 30 maart 2016 Geplaatst: 30 maart 2016 Hee, je had de vorige MTFD een stek geknipt van die kweestruik met oranje bloemen toch? Ik heb ze voor de winter ook nog gestekt, en die krijgen nu blaadjes dus ze lijken goed aangeslagen. Laat maar weten of je die (hele kleine plantjes) wil. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 maart 2016 Auteur Geplaatst: 30 maart 2016 Nee had ik niet geknipt je had er een steen opgelegd om hem af te leggen en die lag er toen volgens mij nog niet zo lang op. We hebben toen wel samen gekeken maar hij had nog geen wortel of zo iets? We staan volgens mij zelfs nog samen op de foto toen we dat aan het doen waren of daarvan terug kwamen. Maar ik wil er wel een. Die witte voor jou zit in een pot en doet het goed aan de blaadjes te zien en er komen ook nog her en der zaailingen boven maar die zijn denk ik nog te klein voor deze MTFD. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 30 maart 2016 Geplaatst: 30 maart 2016 Ha nou ik wist het ook niet meer zeker, maar er ligt iig geen steen bij. Ik denk dat er al een uitloper opkwam ofzo. Ik zal zo nog even kijken. Maar de stekken zet ik in een ander potje voor je Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Anna3 Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 Mag ik van jou Tazmanian Black 2x ? Die staan voor je klaar! Voor je het vergeet Quote
prettig gestoord Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 Angela, mag ik nog 2 van de bruine flessen van 1l van je? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.