Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een stuk of 4 is genoeg Simone ik krijg er ook al 4 van Estemy. Als ik er dan nog wat broccoli bij plant moet het genoeg zijn.

Die badschuim is bad en body wash maar ik heb misschien ook nog wel shampoo.

die bad en body kan je ook voor de douse gebruiken is prima hoor.

Geplaatst:

Ik heb je genoteerd voor 4 bloemkool plantjes en 3x uienzaad (staat in je PB) (+ de afspraak met vis dat we hebben). Ik heb 2 soorten bloemkool. Snowball X en dan de biologische (Bolster) Alpha. ik kan ook een mix van allebei proberen voor je.

Ook heb ik per ongeluk zelf al wat oregano zaad gekocht. Als je nog niet heeft gezaaid mag ik dan kweekperen compotte of wat prosecco van jou?

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Ah, ik zie staan dat je een Egyptische ui aan mij geeft, die heb je dus nog? Mag ik ook een potje kweeperencompote en toch ook maar de Gojibes als je die nog hebt? Ik heb Agria-pootaardappels besteld, daar kun je wel wat van krijgen. Ik kan ook knolselderij (Monarch) voor je zaaien. Misschien zie je nog wat op mijn lijstje?

Geplaatst:

Tja Jet en jij boden allebei Egyptische ui en Gojibes aan, dus dat heb ik maar even verdeeld Maar als je die Gojibes verder niet kwijt kunt dan wil mijn moeder die wel, Chinezen maken van de gedroogde bessen 'gezondheidsthee'. Ik kreeg al op mijn kop dat ik het niet Chinees genoeg uitsprak..

Mocht je nog andere pootaardappelen willen, ik heb ook nog wat Annabelle en Gourmandine over.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Nee had ik niet geknipt je had er een steen opgelegd om hem af te leggen en die lag er toen volgens mij nog niet zo lang op. We hebben toen wel samen gekeken maar hij had nog geen wortel of zo iets? We staan volgens mij zelfs nog samen op de foto toen we dat aan het doen waren of daarvan terug kwamen.

Maar ik wil er wel een.

Die witte voor jou zit in een pot en doet het goed aan de blaadjes te zien en er komen ook nog her en der zaailingen boven maar die zijn denk ik nog te klein voor deze MTFD.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...