veaf Geplaatst: 21 december 2015 Geplaatst: 21 december 2015 Beste tuinierders, Wij zijn 4 studenten aan de Universiteit van Amsterdam. Voor onze opleiding doen wij een onderzoek naar preventie van tekenbeten in eigen tuin. Hiervoor hebben wij een enquête opgesteld. Het zou ons enorm helpen als u 5 tot 10 minuten de tijd zou willen nemen om deze in te vullen! U kunt de enquête hier vinden:https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SID=SV_4NMg12qacA5VAfH alvast bedankt,Ayla, Florinde, Eva en VeraBèta-Gamma - Universiteit van Amsterdam Quote
bio-fee Geplaatst: 21 december 2015 Geplaatst: 21 december 2015 Ik heb hem ingevuld.Jammer vind ik wel, dat jullie ervan uitgaan dat je alleen Lyme kunt oplopen via een tekenbeet. Dat is namelijk niet zo. Je kunt Lyme ook oplopen via vlooien, muggen en andere stekende insecten. Tevens is het zeer waarschijnlijk seksueel overdraagbaar en is het overdraagbaar tijdens de zwangerschap/het zogen.Om deze reden kon ik de enquete nl. niet goed invullen; ik heb zelf Lyme maar het is twijfelachtig of ik dat van een tekenbeet heb opgelopen. Quote
speets Geplaatst: 21 december 2015 Geplaatst: 21 december 2015 Ghostery heeft een automatische doorverwijzing tegengehouden vanwege trackers op die site. Dus nee liever niet. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Jeroen123 Geplaatst: 21 december 2015 Geplaatst: 21 december 2015 de laatste vraag gaat er vanuit de je preventie wil, dat wil ik niet maar dat antwoord kan ik niet kiezen Quote
Flup Geplaatst: 21 december 2015 Geplaatst: 21 december 2015 Ghostery heeft een automatische doorverwijzing tegengehouden vanwege trackers op die site. Dus nee liever niet. Heb het gelijk geïnstalleerd, bedankt voor de tip! Quote
loes Geplaatst: 21 december 2015 Geplaatst: 21 december 2015 lastige enquête om in te vullen. er zijn veel aannamen gedaan.ik kan mijn antwoorden niet altijd kwijt in de gegeven antwoordopties, de enquête wordt daarmee een bepaalde richting op gestuurd. het is goed mogelijk dat de verkregen antwoorden daardoor een vertekend beeld geven. enquête niet ingeleverd omdat ik niet achter de gegeven antwoordopties sta. Quote
Jenneke Geplaatst: 21 december 2015 Geplaatst: 21 december 2015 Ik ben het met Loes eens en daarom heb ik ook de enquête niet afgemaakt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.