Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

De slakken, ze komen....

bonnie f

Recommended Posts

Vanmorgen liep ik een rondje tuin en haalde ik in een minuutje dit bakje slakken uit de tuin:

Foto-TE34PIB4.jpg

Ik dacht; ik gooi ze een paar honderd meter van ons huis wel in een plantsoentje. Kom ik daar: honderden slakken. Heule grote gore naaktslakken en huisjes slakken met huisjes ter grote van een kleine caravan. Als die beesten mijn tuin bereiken hebben ze mijn tuin in een nacht kaal.

Ik schrok ervan!

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

heb hier ook zo'n bakje van vanochtend, miezerige regen vinden ze denk ik het fijnst, ik verbaas me ook altijd dat ze dan

op net zo'n dag als vandaag in bomen gaan klimmen best hoog ik vraag me af opweg waarnaar toe maar goed, gelukkig heb ik huisdier die graag slakken eet, daar gaan mijn achtertuin slakken heen, ik heb zelfs ontdekt dat je slakken goed kan invriezen voor in de winter heb ik dan ook gezond voer

Players only love you when they're playing.

Ja, rek het maar... ik zit in spanning te wachten op de naam van het beest... (nee, niet de roepnaam), maar zoiets als kameleon of zo...

Hmmm, volgens mij eten hagedissen slakken dus het zal best eens kunnen.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Heb je al biervallen geprobeerd Bonnie? Ik ga er deze week weer eentje neerzetten.

Hier zie ik ze ook steeds vaker opduiken, en vooral na de regen. Liggen ze lekker in een groentebak aan elkaar vast met z'n tweeën. En dan geef ik ze vliegles richting tuin van de buurvrouw. Daar vallen die slakken toch niet op in die jungle

Good things come in small packages