Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen: Poppy


Poppy

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben Danielle, 40 jaar. Mijn ouders hebben een moestuin van 150m2. Ze gaan van maart tot mei en juni tot augustus op reis, en ik mag in die periode hun tuintje op vtv Aanschot in Eindhoven bijhouden. En dus ook van alles zaaien en oogsten! Ik ben vandaag meteen begonnen met prei zaaien in de kas van zaad van de preiplanten van afgelopen jaar. Ik zag enkele mede tuiniers bedenkelijk kijken toen ik vertelde dat ik prei ging zaaien, en bedacht me dat ik van hun ervaringen ook veel kan leren, maar ach, ik ben een beetje eigenwijs....we zullen zien

 

Ik heb een aantal zaden besteld via internet (paprika, pepers, die ga ik komende week met de Deno methode proberen tot leven te wekken ) en allerlei groente en kruiden. Een hele uitdaging, maar op dit forum heb ik heel wat informatie gevonden en vond het dus leuk om me te registreren.

 

Zie hieronder wat foto's, ik las dat jullie dat leuk vinden, en ik ben zelf ook gek op foto's

Zoals je ziet is alles al goed georganiseerd, met paadjes, compost vaten en mesthoop, kassen en netten, en de grond is ook al goed bewerkt, ik kan zo instappen, bofkont die ik ben

 

Groeten,

Danielle (Poppy)

 

SAM182375051453546886.JPGSAM182766441453546919.JPG

Yes you can!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...