Poppy Geplaatst: 23 januari 2016 Geplaatst: 23 januari 2016 Hoi, Ik ben Danielle, 40 jaar. Mijn ouders hebben een moestuin van 150m2. Ze gaan van maart tot mei en juni tot augustus op reis, en ik mag in die periode hun tuintje op vtv Aanschot in Eindhoven bijhouden. En dus ook van alles zaaien en oogsten! Ik ben vandaag meteen begonnen met prei zaaien in de kas van zaad van de preiplanten van afgelopen jaar. Ik zag enkele mede tuiniers bedenkelijk kijken toen ik vertelde dat ik prei ging zaaien, en bedacht me dat ik van hun ervaringen ook veel kan leren, maar ach, ik ben een beetje eigenwijs....we zullen zien Ik heb een aantal zaden besteld via internet (paprika, pepers, die ga ik komende week met de Deno methode proberen tot leven te wekken ) en allerlei groente en kruiden. Een hele uitdaging, maar op dit forum heb ik heel wat informatie gevonden en vond het dus leuk om me te registreren. Zie hieronder wat foto's, ik las dat jullie dat leuk vinden, en ik ben zelf ook gek op foto's Zoals je ziet is alles al goed georganiseerd, met paadjes, compost vaten en mesthoop, kassen en netten, en de grond is ook al goed bewerkt, ik kan zo instappen, bofkont die ik ben Groeten,Danielle (Poppy) Quote Yes you can!
petersmit Geplaatst: 23 januari 2016 Geplaatst: 23 januari 2016 Welkom hier!! De tuin ligt er in ieder geval goed bij Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Gast Bor Geplaatst: 23 januari 2016 Geplaatst: 23 januari 2016 Welkom, paprika en pepers zijn inderdaad zeer geschikt om via de deno methode te laten ontkiemen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 februari 2016 Geplaatst: 5 februari 2016 Welkom hier! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Nathanya Geplaatst: 8 februari 2016 Geplaatst: 8 februari 2016 Wauw, prachtig. Je kunt inderdaad zo instappen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.