Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Zucht, was al blij dat ik verzonden kreeg...

Groetjes,

Bram

Geplaatst:

Je kunt ze ook zelf (proberen te) maken m.b.v. de handleiding van Henkg

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

ik heb het op deze manier gedaan

2 gratis ontwerpen (4 betaalde)

als jpg (plaatje) binnenhalen en afdrukken maar

http://www.jamlabelizer.com/

jampotje60241464688324.png

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

en natuurlijk niet alleen voor jam

sambal-goed14161464690524.jpg

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

Ik ben net bij de Aldi geweest en de fruitstruikjes staan er al.

Blauwe bes, rode bessen, witte en blauwe druiven, braam, framboos, kiwi.

Ik heb een kiwi gekocht.

Geplaatst:

Nou hier bij de Aldi zijn die fruitstruiken er echt uitgevlogen!

Ik was er vandaag weer en er stond bijna niets meer, nog een enkele witte druif, rode bes, en framboos.

Geplaatst:

Vanaf woensdag bij de Aldi mediterrane planten: oleander, citrus, laurier, olijf, druif, vijg. 4.99

Geplaatst:

Zag gisteren bij de Deen flinke cherry tomaten, komkomner en snack paprika planten voor 5euro.

En met flink bedoel ik ook FLINK! Komkommers waren ong meter hoog met meerdere bloemen in elk

Geplaatst:

Bij Karwei druiven, bessen, frambozen, bramen enz. voor €2,50 - €3

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Een wat algemenere tip: via https://www.kortingbox.nl/huis-dieren/tuinieren vind ik regelmatig aanbiedingen die met moestuinen te maken hebben Nu staat er bijv een kortingscode van 20% op voor Agradi, daar heb ik in het verleden wel eens tuingereedschap en ongediertebestrijdingsmiddelen gekocht

• 2 weeks later...
Geplaatst:

De Marskramer heeft een leuk min-max-thermometertje in de aanbieding.

Ik zou hem zelf niet buiten durven hangen, maar is wel handig in de kas. En veel goedkoper dan de 'gewone'.

therm37681466522501.

Geplaatst:

Helaas... die winkel hebben we niet in Groningen, de dichtstbijzijnde zit blijkbaar in Harkstede...

Ik zou er wel twee of drie willen maar heb geen tijd om vóór 29-6 naar Harkstede te fietsen.

Hopelijk komen we deze dingetje ook snel tegen bij de Actions etc...

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Bij de Aldi is vanaf vandaag de geleisuiker in de aanbieding 0.89 cent voor gelei suiker speciaal.

• 2 maanden later ...
Geplaatst:

Moestuinweetjes.com heeft nu winteruien te koop! Een echte aanrader om eens te proberen, heb je 2 weken eerder uien in je tuin.

Geplaatst:

Bij een online bestelling €15,- korting bij besteding vanaf €50,- (ex. verzendkosten) bij tuinexpress.nl

Gebruik actiecode: NPL2017

Is van de Nationale postcode loterij, en werkt nu al.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.