simke Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Beste mede formers al een heletijd niet meer hier geweest. ook mede dat ik met mijn ipod geen berichten kan achter laten. omdat dat ding bijna thuis hoord in een museum. maar zo lang hij nog dienst doet voor ander zaken is hij handig. maar niet in het gebruik voor de forum. Ik kan er namelijk geen berichten meer me typen of wel het werkt niet. daar voor moet ik naar een pc. En die heb ik dus niet altijd beschikbaar. onder tussen zijn er al heel wat nieuwe mensen gekomen. dus tijd om nog een opfris rondje te doen. wie is simke???? simke woond in omgeving denhaag. en heeft een moestuin van 161 m2 groot. gevult met 9 fruitbomen, bessen, frambozen, platte bak, en nog 8 groente beden van 10m2. mijn tuin licht dicht bij het land goed van onze koning. de horsten. waar ik sinds 2012 tuinier. van al dat lekkers wat er van de tuin komt is er nog een hobby bij en dat is koken/ wecken. ik vind het fijn om buiten te zijn. en ben dan ook super trots dat ik een tuintje heb als flat bewoner. ik hoop dat ik nu weer een beetje bij blijf hier. ik zal proberen mijn best te doen. groetjes simone Quote
Stan Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Leuk weer wat van je te horen. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Johmir Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Klinkt allemaal weer leuk. Opnieuw welkom dan maar weer en veel plezier in het nieuwe moestuinseizoen. Quote
speets Geplaatst: 8 februari 2016 Geplaatst: 8 februari 2016 Zou jij niet eerst eens iets uitleggen aan al die mensen hier Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Jenneke Geplaatst: 11 februari 2016 Geplaatst: 11 februari 2016 Simke heeft inmiddels een naar mijn mening bevredigende verklaring gegeven heeft voor het hele gebeuren met de bio-zadenenvelop. Omdat het allemaal erg prive is en gevoelig ligt ga ik daar hier niet verder op in,Als de modjes en andere vaste waardes op het forum meer willen weten stuur me dan even een pb.Het lijkt me duidelijk dat Simke zelf ook wel zal in zien dat ze in ieder geval voorlopig niet mee zal kunnen doen met zadenenveloppen/dozen.Ik heb haar in een pb ook gevraagd zelf even een korte verklaring/excuus te geven, dat zou nl. wel zo netjes zijn als ze serieus op het forum terug wil keren. Deze pb heeft ze nog niet gezien want ze is nog niet op het forum geweest sinds ik die stuurde (afgelopen maandagavond), dus dat is nog even afwachten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.