Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hier bij de ruillijst van Simke

zo net mijn zaden na gekeken en heb dus veel zaden met de datum 2016 deze wil ik gaan voor zaaien of heb ik al reeds voor gezaaid. het is zonden om deze zaden niet te gebruiken, alleen voor mij is het een beetje te veel. aan zaden. als de kiem proef gelukt is laat ik het hier weten dus vraag maar raak. en het komt echt goed.

vrucht gewassen:

Paprika's

Yolo wonder

gele blok dadti giollo

punt paprika

mini belle

rode paprika

pepers

rode pepers

madam janette

Addyunba

jalopeno

satans kiss

westlanse

tomaten

roma

golden koningin

marmande

oxheart

monymaker

kerstomaat

blad gewassen

kool

rode kool van de bolster

ook noog steeds een overvloed aan kaarsen

wat vraag ik:

weck ringen maat 60

doe een leuk voor stel.

of ik denk er ook nog even over na wat ik nog kan gebruiken.

Ruil afspraken:

groetjes simone

aangepast door Gast
Geplaatst:

Mag ik 1x dadti giollo bestellen, Simke? Gewoon omdat ik die helemaal niet ken. Leuk om die Italiaanse oude soort eens te leren kennen zo.

Maar een voortel voor jou vind ik moeilijk...ken je tuin en omstandigheden niet. Toch wat wensjes vind ik wel makkelijker...of dat je alvast eens kijkt op mijn lijstje, (dat nog lang niet klaar is, dus hou dan updates t.z.t. even in de gaten)

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Even een vraagje: heb je toevallig 1 paprika plant over? Maakt niet uit welke soort, zolang als de vruchten maar lekker zijn (het liefst ook groot, maar als niet kan, geen probleem). Als je geen extra's heeft dan zou ik blij zijn met de zaden van die gele Italiaanse paprika (2-3 zaden is al meer dan genoeg). Jou tomatillo plantje heb ik al gezaaid, maar hij is nog niet opgekomen (pas gezaaid, dus normaal).

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

• 2 weeks later...
Geplaatst:

hoi

ik heb zeker paprika planten over maar moet nog even puzzelen want mijn man heeft de bak met zaailingen laten kiepen en nu zijn alle kaartje en plantjes niet meer op de goede plek.

iv.m mantelzorg ben ik momenteel minder hier. ik hoop van de week mobiel te kunnen forume hier.

groetjes simone.

• 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...