simke Geplaatst: 14 februari 2016 Geplaatst: 14 februari 2016 (aangepast) hier bij de ruillijst van Simke zo net mijn zaden na gekeken en heb dus veel zaden met de datum 2016 deze wil ik gaan voor zaaien of heb ik al reeds voor gezaaid. het is zonden om deze zaden niet te gebruiken, alleen voor mij is het een beetje te veel. aan zaden. als de kiem proef gelukt is laat ik het hier weten dus vraag maar raak. en het komt echt goed. vrucht gewassen: Paprika'sYolo wondergele blok dadti giollopunt paprikamini bellerode paprika pepersrode pepersmadam janetteAddyunbajalopenosatans kisswestlansetomatenromagolden koninginmarmandeoxheartmonymakerkerstomaat blad gewassen koolrode kool van de bolster ook noog steeds een overvloed aan kaarsen wat vraag ik:weck ringen maat 60 doe een leuk voor stel.of ik denk er ook nog even over na wat ik nog kan gebruiken. Ruil afspraken: groetjes simone 20 maart 2016 aangepast door Gast Quote
weknow Geplaatst: 14 februari 2016 Geplaatst: 14 februari 2016 Mag ik 1x dadti giollo bestellen, Simke? Gewoon omdat ik die helemaal niet ken. Leuk om die Italiaanse oude soort eens te leren kennen zo. Maar een voortel voor jou vind ik moeilijk...ken je tuin en omstandigheden niet. Toch wat wensjes vind ik wel makkelijker...of dat je alvast eens kijkt op mijn lijstje, (dat nog lang niet klaar is, dus hou dan updates t.z.t. even in de gaten) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 februari 2016 Geplaatst: 14 februari 2016 Mag ik een oxheart en een golden koningin? Quote
Estemy Geplaatst: 4 maart 2016 Geplaatst: 4 maart 2016 Even een vraagje: heb je toevallig 1 paprika plant over? Maakt niet uit welke soort, zolang als de vruchten maar lekker zijn (het liefst ook groot, maar als niet kan, geen probleem). Als je geen extra's heeft dan zou ik blij zijn met de zaden van die gele Italiaanse paprika (2-3 zaden is al meer dan genoeg). Jou tomatillo plantje heb ik al gezaaid, maar hij is nog niet opgekomen (pas gezaaid, dus normaal). Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
simke Geplaatst: 15 maart 2016 Auteur Geplaatst: 15 maart 2016 hoi ik heb zeker paprika planten over maar moet nog even puzzelen want mijn man heeft de bak met zaailingen laten kiepen en nu zijn alle kaartje en plantjes niet meer op de goede plek. iv.m mantelzorg ben ik momenteel minder hier. ik hoop van de week mobiel te kunnen forume hier. groetjes simone. Quote
Kibas Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Hallo SimkeHet dahliazaad is bij mij niet opgekomen, dus helaas is het niet meer kiemkrachtig. Is er iets anders, naast de tomatillo, wat je zou willen? Hier is mijn ruillijst: post297921.html#p297921 Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Simone die rode kool zijn dat plantjes?Zo ja kun je er dan een paar missen? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.