gerrits Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 hallo, ik heb de zoekfunctie op het forum gebruikt maar kom er niet echt uit. Volgens mij bestaan er geen goede tunnelkassen. Wat ik lees zijn de gegalvaniseerde frames wel goed maar de kwaliteit van het plastic laat te wensen over.Bestaan er goede tunnelkassen waarbij het frame en de folie zo goed zijn zodat je er meerdere jaren geen omkijken naar hebt? Wie weet dit en waar te koop??? Quote
weknow Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Ja, maar dan moet je naar het professionele segment = veel duurder. Gebruik eens het trefwoord "kas" of "foliekas" als je met "tunnelkas" op dit forum niets kunt vinden.... Ik herinner me toch diverse topics hierover van de laatste jaren Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
gerrits Geplaatst: 16 februari 2016 Auteur Geplaatst: 16 februari 2016 er zijn inderdaad wel een paar topics over, maar alleen slechte recensies, het lijkt me onwaarschijnlijk dat er onder de e 300 geen goede foliekas/tunnelkas te krijgen is Quote
Nadi Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Hoi Gerrit. Ik had al verteld over onze kas bij de voordeur. Als je het niet zo erg vind dat het even duurt voordat je je kas onvangt (2/3 weken) kan je een kas kopen bij partytentenshop.nlWij hebben de Gegalvaniseerde Tunnelkas 4m x 2m x 2m. En het is echt een hele goede kas. Nog wel onder de 300 euro Alleen zoals ik al eerder zei Let wel op dat de verzendtijd langer is dan dat ze op de website aangeven. Groetjes en succes Quote
aalterse-willy Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Neem eens contact op met deze mensen.http://www.heuvel-folie-serres.com/p/home Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Thijs206 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Je kunt er natuurlijk ook zelf één samenstellen. Ik vond dit wel een mooi idee: trampoline-kas-t12290.htmlIk zou alleen wel meer bogen gebruiken (evt. van pvc) in plaats van de dwarsliggers die hier gebruikt zijn.Voor goed folie kun je eens op deze site kijken: http://www.agroboy.nl/index.php/component/virtuemart/kassenfolie-en-accessoires/atoplan-long-life Quote
tds Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Die bestaan, maar koop ze niet in BE of NL, véél te duur. Ik heb ze gekocht op Ebay, UK, bvb:http://www.benl.ebay.be/itm/6-Section-Galvanised-Steel-Frame-Polytunnel-Greenhouse-Pollytunnel-Poly-6m-x-3m-/380589313531?hash=item589ce40dfb:g:np4AAOSwfcVUGCuKhttp://www.benl.ebay.be/itm/FoxHunter-Fully-Galvanised-Frame-Polytunnel-Greenhouse-Pollytunnel-Poly-Tunnel-/381431701036?var=&hash=item58cf19de2c:m:m3d7kxIYPQFPMnO6gdRX-kQenz Ik heb er nu 3, ben er super tevreden over. Quote
Old Rose Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 zoals thijs vertelde..bouw er zelf een Op dit moment bouwen wij er een in de tuin. De oude Trampoline van de Kids wordt dus tunnelkas.Zoals de link laat zien een mogelijkheid, Maar wij hebben de "voeten" van de Trampoline als zijsteunpoten gemaakt. Ik maak er nog een eigen item van zodra de kas klaar is, gedokumenteerd met vele Fotos.Hier alvast een snap-shot Ijzer van een oude Trampoline is vaak op MP te vinden of navragen bij de oud-ijzer boer. Het speciale tunnelfolie komt van agroboy...hier hebben we zeer positieve ervaring mee op de oude 1e kas van ons. Tlijkt moeilijker dan het is... geeft een heel stevige mooie groote kas ( hoog 1,85m, breed 3,60 en diep zo diep als je wilt. bij ons is dat 3,76 m ) Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
diesel4666 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Hoi Gerrit. Ik had al verteld over onze kas bij de voordeur. Als je het niet zo erg vind dat het even duurt voordat je je kas onvangt (2/3 weken) kan je een kas kopen bij partytentenshop.nlWij hebben de Gegalvaniseerde Tunnelkas 4m x 2m x 2m. En het is echt een hele goede kas. Nog wel onder de 300 euro Alleen zoals ik al eerder zei Let wel op dat de verzendtijd langer is dan dat ze op de website aangeven. Groetjes en succes Nadi, hoe lang gaat deze al mee?Ik heb een soortgelijke. Na1 seizoen al vol gaten... Quote
Nadi Geplaatst: 18 februari 2016 Geplaatst: 18 februari 2016 Nadi, hoe lang gaat deze al mee?Ik heb een soortgelijke. Na1 seizoen al vol gaten... Oh dat is jammer van je kas! Die van ons gaat nu een jaar mee en is nog helemaal in orde. De buurman met dezelfde kas (maar dan een groter maat) al langer ik denk 2 /3 jaar en ook die van hem is niet stuk. Quote
Pfeffer Geplaatst: 18 februari 2016 Geplaatst: 18 februari 2016 Een goedkoop gebruikt frame zelf bespannen met kwaliteits folie is het goedkoopste. Doch ga er van uit dat zelfs alleen de folie al aardig wat kost. Quote
gerrits Geplaatst: 18 februari 2016 Auteur Geplaatst: 18 februari 2016 hallo nadi, heeft jullie kas een vaste deur of rits?met rits schijnt toch kwetsbaar te zijn...? Quote
windindewilgen Geplaatst: 22 februari 2016 Geplaatst: 22 februari 2016 Als je goede folie koopt gaat dat minimaal 4 jaar mee, garantie van de leverancier. Het kan nog langer mee gaan, hangt ervan af hoe goed je bouwdt.Zelf koop ik het bij amevo in dronten nl.Op mijn zelf gebouwde kas zijn de oudste stukken nu 4 jaar. Nog geen slijtage [ uv straling is de boosdoener] de bemerken. Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl
gerrits Geplaatst: 22 februari 2016 Auteur Geplaatst: 22 februari 2016 ik zit er aan te denken om een royall wel d6 aan te schaffen, iemand ervaring mee? Quote
gerrits Geplaatst: 6 maart 2016 Auteur Geplaatst: 6 maart 2016 inmiddels voorzien, kas gehaald bij welkoop, goed frame en folie zien we wel hoe lang deze het vol houd, iedereen bedankt voor reacties Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.