Ga naar inhoud

Bestaan er goede tunnelkassen???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb de zoekfunctie op het forum gebruikt maar kom er niet echt uit. Volgens mij bestaan er geen goede tunnelkassen. Wat ik lees zijn de gegalvaniseerde frames wel goed maar de kwaliteit van het plastic laat te wensen over.

Bestaan er goede tunnelkassen waarbij het frame en de folie zo goed zijn zodat je er meerdere jaren geen omkijken naar hebt?

Wie weet dit en waar te koop???

Geplaatst:

Ja, maar dan moet je naar het professionele segment = veel duurder.

Gebruik eens het trefwoord "kas" of "foliekas" als je met "tunnelkas" op dit forum niets kunt vinden.... Ik herinner me toch diverse topics hierover van de laatste jaren

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

er zijn inderdaad wel een paar topics over, maar alleen slechte recensies, het lijkt me onwaarschijnlijk dat er onder de e 300 geen goede foliekas/tunnelkas te krijgen is

Geplaatst:

Hoi Gerrit.

Ik had al verteld over onze kas bij de voordeur.

Als je het niet zo erg vind dat het even duurt voordat je je kas onvangt (2/3 weken) kan je een kas kopen bij partytentenshop.nl

Wij hebben de Gegalvaniseerde Tunnelkas 4m x 2m x 2m. En het is echt een hele goede kas. Nog wel onder de 300 euro

Alleen zoals ik al eerder zei Let wel op dat de verzendtijd langer is dan dat ze op de website aangeven.

Groetjes en succes

Geplaatst:

zoals thijs vertelde..bouw er zelf een

Op dit moment bouwen wij er een in de tuin. De oude Trampoline van de Kids wordt dus tunnelkas.

Zoals de link laat zien een mogelijkheid, Maar wij hebben de "voeten" van de Trampoline als zijsteunpoten gemaakt.

Ik maak er nog een eigen item van zodra de kas klaar is, gedokumenteerd met vele Fotos.

Hier alvast een snap-shot

24618189ws.jpg

Ijzer van een oude Trampoline is vaak op MP te vinden of navragen bij de oud-ijzer boer. Het speciale tunnelfolie komt van agroboy...hier hebben we zeer positieve ervaring mee op de oude 1e kas van ons.

Tlijkt moeilijker dan het is... geeft een heel stevige mooie groote kas

( hoog 1,85m, breed 3,60 en diep zo diep als je wilt. bij ons is dat 3,76 m )

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

Geplaatst:
Hoi Gerrit.

Ik had al verteld over onze kas bij de voordeur.

Als je het niet zo erg vind dat het even duurt voordat je je kas onvangt (2/3 weken) kan je een kas kopen bij partytentenshop.nl

Wij hebben de Gegalvaniseerde Tunnelkas 4m x 2m x 2m. En het is echt een hele goede kas. Nog wel onder de 300 euro

Alleen zoals ik al eerder zei Let wel op dat de verzendtijd langer is dan dat ze op de website aangeven.

Groetjes en succes

Nadi, hoe lang gaat deze al mee?

Ik heb een soortgelijke. Na1 seizoen al vol gaten...

Geplaatst:

Nadi, hoe lang gaat deze al mee?

Ik heb een soortgelijke. Na1 seizoen al vol gaten...

Oh dat is jammer van je kas! Die van ons gaat nu een jaar mee en is nog helemaal in orde. De buurman met dezelfde kas (maar dan een groter maat) al langer ik denk 2 /3 jaar en ook die van hem is niet stuk.

Geplaatst:

Als je goede folie koopt gaat dat minimaal 4 jaar mee, garantie van de leverancier. Het kan nog langer mee gaan, hangt ervan af hoe goed je bouwdt.

Zelf koop ik het bij amevo in dronten nl.

Op mijn zelf gebouwde kas zijn de oudste stukken nu 4 jaar. Nog geen slijtage [ uv straling is de boosdoener] de bemerken.

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl

• 2 weeks later...
Geplaatst:

inmiddels voorzien, kas gehaald bij welkoop, goed frame en folie zien we wel hoe lang deze het vol houd, iedereen bedankt voor reacties

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...