Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De envelop is nu bij mij. Ik heb Balto inmiddels een pb gestuurd.

Ik was eerst van plan om de envelop morgen weer door te sturen, maar de envelop is nogal gammel ga dus morgen eerst even een nieuwe halen. Bovendien kan de envelop ook wel wat aanvulling (kruiden zitten er bijv. bijna niet meer in) gebruiken en ik wil dus even m'n zadenvoorraad goed doorspitten om te zien wat ik nog kan missen.

Misschien hebben de volgende deelnemers nog verzoekjes?

Uiterlijk vrijdag gaat'ie dan weer op de post.

Geplaatst:
Hallo,

Ik zie dat ik bij enveloppe B tussen haakjes sta ingedeeld, wat is nu de bedoeling? Wil wel graag meedoen maar was een tijdje niet zo actief zal wel iets gemist hebben

@Nasuada, jij bent even buiten de ronde geplaatst, omdat je zo inactief was. Krijg jij emailtjes binnen op een actief mail-account, of verwacht je vanaf nu actief te blijven? Zodat je in de gaten kunt houden wanneer je aan de beurt bent?

Dan ga ik even kijken, of wij je nog achteraan deze ronde laten aansluiten, en anders ronde 2. Is ook een beetje afhankelijk van hoe hard de enveloppen gaan.

@ Jenneke, tip, Hema, heeft stevige brievenbusenveloppen voor weinig geld.

Fijn dat je de kruiden wilt aanvullen!

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

nieuwe regel is dat de verzender eerst contact opneemt met de ontvanger. wanneer er na 2 dagen geen reactie is zal de volgende op de lijst worden aangeschreven. dus je zal toch echt het topic en je pb in de gaten moeten houden of mailnotificatie aanzetten.

Geplaatst:

Sorry voor late reactie, druk geweest met werken

Envelop was gisteren aangekomen (op 20/4)

Envelop gaat morgen of zaterdag richting Stephanie777

Zal haar op het moment dat hij verstuurd is nog een extra berichtje sturen dat hij onderweg is met track en trace code

Geplaatst:

Okay, ik heb Nasuada en Bouwvrouwe, bij envelop B ingedeeld. Die lijkt vooralsnog het snelst te gaan, en dan is er nog een kleine buffer, gezien de snelheid van envelop C. Er kan natuurlijk altijd nog iets mis gaan, maar dan kunnen de enveloppen ongeveer gelijktijdig aan ronde 2 beginnen.

Dan haal ik mijzelf (sugarlevi) voor de volgende rondes eruit (al teveel zaad voor te weinig tuin). Is de verdeling weer wat netter en dan zie ik de enveloppen aan het einde van het jaar, hopelijk allemaal, bij mij aankomen om ze gereed te maken voor 2017.

Else ik wacht nog even met jou toevoegen, afhankelijk van de snelheid van de enveloppen. Waarschijnlijk zet ik jou bovenaan regio Holland met ronde 2, dan ben je toch nog vlot aan de beurt.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Mee eens, had ik ook al voorgesteld. We zullen zien of het mogelijk is, maar dat levert dan weer een leuk kontakt (en hopelijk tips) op !

Als ik buiten ga roken,

is dat meestal op eiken of beuken,

maar ook wel op appel- of kersenhout...

Geplaatst:

Zadenenvelop C is zojuist op de post gegaan naar Balto in Amsterdam, dus misschien heeft zij hem morgen al in huis.

Ik heb hem behoorlijk aangevuld wel zitten daar een paar dingen bij die dit jaar op moeten, dus let even op de datum iedereen

Pb met track&trace verstuur ik ook nog even naar Balto en HQ.

Geplaatst:

Suusp hier. Envelop is bij mij aangekomen, moet hem nog open maken en hij komt op een bijzonder onhandig moment voor mij. Ik werk de komende week (vanaf morgen...) steeds dagen steeds tot na winkelsluit, waardoor ik hem niet kan posten. Sorry Ralf63... Ophalen mag natuurlijk sowieso

Ik wil mijzelf trouwens graag hierbij afmelden voor de volgende ronde. Mijn zaaiplan is klaar, mijn zadendoos vol. Wie weet in de herfst wel weer

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik heb je een PB gestuurd SuusP. Ik hoor het wel...

Als ik buiten ga roken,

Geplaatst:

Nu hopelijk wel Suus! Anders moeten we iets anders verzinnen..

Als ik buiten ga roken,

Geplaatst:

Ik heb van degene na mij nog geen pb terug gehad dus envelop is nog niet verstuurd.

Edit: mijn gestuurde bericht stond niet bij postvak uit en ook niet bij verzonden.. heb er dus nog een gestuurd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...