Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Envelop B

Ik heb degene na mij op de lijst, japie101, alvast een bericht gestuurd voor zijn/haar adres, zodat ik hem snel kan doorsturen als ik hem ontvang. Ik zal het hier ook vermelden als ik hem heb ontvangen en wanneer hij weer verzonden is.

Geplaatst:
Zit niks anders op dan afwachten. Jammer dat de enveloppe ruim 3weken bij een persoon blijft hangen. Misschien een idee om hier duidelijke afspraken over te maken voor de volgende ronde zodat wij de vaart erin houden.

overigens heb ik nog geen bericht ontvangen dat de floppi onderweg is.

Helemaal mee eens!

Geplaatst:

Maar die duidelijke afspraken die zijn er al, zie het openingstopic. Het probleem is alleen dat er deelnemers zijn die zich daar niet aan houden.

Of ze sturen klakkeloos de envelop door omdat ze nog een adres van een vorige ronde hadden, zonder eerst via pb contact op te nemen met de volgende om er zeker van te zijn dat deze actief is en de envelop graag wil en niet op vakantie is of zo.

Of ze "vergeten" de envelop zelf door te sturen.

Ik zie hier nog steeds af en toe mensen om een adres vragen aan HQ of via dit topic aan de volgende, terwijl toch echt de afspraak is dit via pb aan de betreffende deelnemer te doen.

Is het nou echt zo moeilijk om de regels in het eerste topic even door te lezen en je daar dan ook aan te houden

Ik vind het ergerlijk eerlijk gezegd.

Geplaatst:

zouden de consequenties dan zwaarder moeten worden?

of voor elke ronde opnieuw aanmelden en niet automatisch doorschuiven naar de volgende ronde zodat alleen de mensen die actief zijn meedoen?

erg jammer dat het nu al een paar rondes zo lastig gaat

Geplaatst:

ik denk dat het inderdaad een goed idee is om niet automatisch door te schuiven. Misschien dat belangstellenden dan dit topic beter in de gaten houden. Nu staan er misschien deelnemers op de lijst die niet eens door hebben dat de volgende ronde van start is gegaan en eigenlijk ook helemaal geen interesse meer hebben in deze ronde.

Else heb jij inmiddels de envelop al in huis en heb je al iets van Japie101 gehoord? We zijn nl. inmiddels alweer bijna 4 dagen verder.

Geplaatst:

Ik heb mijn adres al doorgegeven Jenneke, en ben in afwachting van een berichtje dat de envelop onderweg is.

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

Moeilijk hè, afwachten

Maar fijn dat dat in ieder geval goed gegaan is. Nu afwachten of Else de envelop al heeft en of deze eigenlijk al naar haar onderweg is.

@Else, vergeet niet om de Track&tracecode te vragen aan degene die jou de envelop zou sturen als je hem nog niet gehad hebt.

Geplaatst:
ik denk dat het inderdaad een goed idee is om niet automatisch door te schuiven. Misschien dat belangstellenden dan dit topic beter in de gaten houden. Nu staan er misschien deelnemers op de lijst die niet eens door hebben dat de volgende ronde van start is gegaan en eigenlijk ook helemaal geen interesse meer hebben in deze ronde.

Else heb jij inmiddels de envelop al in huis en heb je al iets van Japie101 gehoord? We zijn nl. inmiddels alweer bijna 4 dagen verder.

Ik heb nog steeds de envelop niet gehad, en ook geen track en trace code ontvangen.

Ik heb het adres van japie101 al gehad. Dat had ik nl. al gevraagd voordat ik zelf de envelop ontvangen had, zodat ik hem snel kon doorsturen.

Maar ik wacht dus nog steeds tot ik hem krijg.

Ik heb Nasuada om de track en trace code gevraagd maar zag dat mijn eerdere bericht aan haar ook nog in postvak uit staat sinds 9 juni dus ik denk dat ze vanaf 9 juni niet meer op dit forum heeft gekeken.

Geplaatst:

Nasuada is inderdaad al een paar dagen niet op het forum geweest. Heb even gekeken:

Laatst actief:

Wo 08 Jun 2016, 21:10

Dus dat is wel jammer, hopelijk komt er nu wel snel schot in de zaak.

Geplaatst:

Yay! Dan duurt het niet lang meer voordat hij hier is.

Ps @borahuho ik heb de pronkbonen geplant die je in de zaden envelop had gedaan. Wat een mooie plant is dat zeg. Super leuk! Ik denk dat ik ook daarvan zaden gaan oogsten. Word voor mij een eerste keer dus ben benieuwd

Geplaatst:
Nasuada is inderdaad al een paar dagen niet op het forum geweest. Heb even gekeken:

Laatst actief:

Wo 08 Jun 2016, 21:10

Dus dat is wel jammer, hopelijk komt er nu wel snel schot in de zaak.

Gaat dit over envelop A? Want ik zag ook berichtjes over Nasuada en envelop B, dus snap het even niet meer.

Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp, dan is envelop B nu onderweg van Nasuada naar Else.

Straks is Nasuada aan de beurt voor envelop A. Ik ga ervan uit dat daar een reden voor is.

@Fleur, zullen we weer kijken om samen door de envelop te gaan, als je m hebt van Deduk?

Geplaatst:

@Nathanya, Fleur is sinds de 24ste niet meer online geweest. Als het goed is neemt deduk contact met jou op.

Nasuada staat weer op de lijst van de volgende ronde, net zoals de meeste anderen.

Fijn dat de enveloppen inmiddels onderweg zijn.

Ik zal binnenkort eens pb's versturen naar alle deelnemers dat de ronde van start is.

En ik overweeg een regel in te voeren, dat als je de envelop meer dan 3 weken a een maand vasthoudt je van de lijst geknikkerd wordt. Mits je geen goede reden hebt. Maar dat zou ditmaal opgaan, voor iedereen die vorige ronde als laatste op de lijst stond.

En dan moet ik ook eens de introductie herschrijven, want die is mettertijd steeds weer bijgevuld. En minder overzichtelijk geworden.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:
Yay! Dan duurt het niet lang meer voordat hij hier is.

Ps @borahuho ik heb de pronkbonen geplant die je in de zaden envelop had gedaan. Wat een mooie plant is dat zeg. Super leuk! Ik denk dat ik ook daarvan zaden gaan oogsten. Word voor mij een eerste keer dus ben benieuwd

Wat leuk om te horen dat de bonen goed bevallen, heb ze zelf ook weer staan.

En ik probeer elke keer van mezelf de zaden wat langer te laten hangen en daarna goed drogen en volgend jaar weer gebruiken.

Geplaatst:
Fijn dat de enveloppen inmiddels onderweg zijn.

Het is niet zeker dat Nasuada envelop B al verstuurd heeft, Else heeft hem nog niet ontvangen en heeft ook geen track&trace code gekregen. Haar pb van afgelopen vrijdag aan Nasuada is nog ongelezen. Nasuada is sinds woensdag 8 juni niet meer op het forum geweest.

Geplaatst:

Klopt. Maar ik had mijn adres al op 2 juni aan haar gestuurd hoor, dus het zou kunnen dat de envelop toch onderweg is. Maar het duurt wel heel erg lang nu. Nasuada heeft de envelop al vanaf 19 mei...

Geplaatst:

Oh ja, dat klopt. Ik had inderdaad niet moeten zeggen 'iedereen' . Ik mag maar naar 5 personen tegelijk een bericht sturen, dus voor het gemak degene die al de envelop hebben, of al aan de beurt zijn overgeslagen.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...