Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ook maar eens voorstellen :)


Gast jelle001

Aanbevolen berichten

Nadat ik wat bruikbare tips heb gekregen via dit forum wil ik graag mijn kleine moestuintje aan u voorstellen van links naar rechts.

 

foto-282611458833547.jpg

Klimrek voor Hongaarse gele,groene,rode en pittige paprika's

 

image89981458832980.jpeg

Klim rek voor tomaat (cherry en tros)

 

image183521458833084.jpeg

Mijn nieuwe aanwinst een mini applelis boom (kleine zoete handappel) met al wat groen in zicht

 

image258951458833128.jpeg

Groene muscaat druif, staat voor het 2de seizoen hopelijk krijgen we druiven dit jaar (vorig jaar alleen maar groen)

 

image335761458833196.jpeg

Zoete groene druif (ben even het ras kwijt , staat net zolang als de druif hierboven. Ook heb ik hier een rode plant uitjes neergezet.

 

image451011458833246.jpeg

Mijn komkommer pot produceer hier al 3 jaar mini komkommers in en dat gaat zeer goed mooi zonnig plekje!

 

Het is niet groot maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden, tips en tricks zijn altijd welkom

 

Groet,

 

Jelle

Tilburg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de laatste foto zie je mijn seringen plant die al begint te bloeien iemand een tip om hem weer een beetje in vorm te krijgen? Hij heeft nogal lange lege takken met op de top de bladeren en bloemen.

 

Jelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jelle,

 

Ziet er nu al gezellig uit en ben benieuwd naar het verloop! Mooie potten her en der en een leuk boompje, mooi zeg.

Heel veelplezier en hoop dat het een groot succes gaat worden.

 

Vriendelijk groet, Stef

 

PS: Hongaarse paprika's ?

Nieuwste muziek! , check www.hitzound.com

Nummer gehoord? , check www.relisten.nl

Neuriën om te zoeken! , check www.midomi.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk man! (vrouw)

 

Heb jij iets met Hongarije ? Heb het gevoel dat er een mooi verhaal achter zit waar ik meer van wil weten!

Is het toeval dat je bijvoorbeeld ook de komkommers iets met Hongarije te maken hebben?

 

Eckie shek om dre (geen idee hoe je het spelt) Heb je al een draadje van je seizoen? Zou leuk zijn!

 

Kan mij nog herinneren dat ik de eerste jaar in paniek raakte en allemaal meisjes aan mij zaten omdat ze nooit een blond jochie hadden gezien! Mooie herinneringen, en mijn pa maar zeggen, daar kun je later geen genoeg van hebben! Jaren achter elkaar dezelfde camping met een meisjes school daar. Man man man.....

 

Vis en paprika......... Bedwelmt door vrouwlijk hormoon, wat een tijd!

 

Langos......

 

 

http://www.limburgplant.nl/assortiment/heesters/SYJOSIKA

Hongaarse sering ?

 

 

Denkt aan de vlag van Hongarije en ziet je potten !

 

Wat betekend

groeit sl hard
Het enige wat ik bij sl kan bedenken is second live, waar is dat een afkorting voor?

 

Jaagt nu door lijsten heen, wat is SL ? http://www.abbreviationfinder.org/nl/acronyms/sl.html

 

Bedoel je Mercedes?

 

Je bedoelde de auto!

 

Nieuwe Hongaarse Mercedes-fabriek start productie

 

mini applelis boom

Zit nu door de tekst heen te gaan en merk dat er iets niet klopt!

 

Taalkundig zitten er wat misvatters in!

 

 

je moest Hongaars zeggen door algoritme!

 

Je kunt peper en een paprika niet onderscheiden!

 

[*]Ja Stef Hongaarse gele en pittige paprika (eerste keer pittige soort pepertjes)

 

Schermafbeelding-2016-03-27-om-0083471459034586.22

Nieuwste muziek! , check www.hitzound.com

Nummer gehoord? , check www.relisten.nl

Neuriën om te zoeken! , check www.midomi.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plant je ook maïs in je tuin?

 

Je doet het erg goed! En alles groeit lekker! Veel groen en rode vruchten! Netjes zeg! Complimenten!

Prachtig voorbeeld van een basis tuin! Welke voeding gebruik je!

 

Heb je ook rood groene planten, en zo ja welke?

 

Heb je een lijst van planten? Zou het graag willen weten!

Nieuwste muziek! , check www.hitzound.com

Nummer gehoord? , check www.relisten.nl

Neuriën om te zoeken! , check www.midomi.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Fets (ik kom zelf ook vaak bot over ) weet niet waarom je laatste audio fragment geplaatst is. Ik ben geen muziek kenner.

 

Nee suikermais doe ik niet heb ik vorig jaar gehad en had steeds een halve maiskolf de plant ansich groeide wel goed bijna 2 meter hoog maar geen oogst en de plant is nou niet echt dat je zegt een beauty

 

SL is geen afkorting in mijn tekst maar een TYPO moet AL zijn. Paprika , peper als het beestje maar een naam heeft.

 

Wij hebben er een paar jaar mogen wonen ivm mijn werk , heel toevallig gaan we vandaag Langos maken. We gaan ook al bijna 20 jaar daar op vakantie met wat familie. Mijn Seringen zijn gewoon NL en 2 keer mee verhuist.

 

Ik zal eens een lijstje opmaken voor de liefhebbers. Als voeding heb ik compost gebruikt met wat verse tuinaarde. Mijn druiven krijgen extra wat mest speciaal voor fruit (bij de Praxis gehaald)

 

Bedankt voor de leuke reacties

 

Jelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik en platte tekst, blijft voor mij een raadsel bij tijden.

Kom ik namelijk direct in conflict met mijzelf over hoe ik iets moet lezen.

 

Afijn, erg leuk en zag dus al een prachtige tuin voor mij in gedachten wat erg knus was in mijn voorspelling van wat het mogelijk kan worden. Was al weer veel te ver aan het vooruitlopen, zat zelf even in de Hongaarse sferen. Ben benieuwd wat het gaat worden! Succes met je tuin.

Nieuwste muziek! , check www.hitzound.com

Nummer gehoord? , check www.relisten.nl

Neuriën om te zoeken! , check www.midomi.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...