Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Moestuin-dag: Ruilen?

Featured Replies

Geplaatst:

Nee, ik weet niet wat ik terug zou willen, ook niet echt belangrijk. Ik vind het ook leuk als ik iets heb wat een ander nou net zoekt. Ik heb zelf deze zaden uit de zadencaroussel van het tomatenforum. Vandaar dat ik niet superveel heb. Van een heleboel soorten een paar zaadjes om te proberen. Het zijn rondreis zaden... op zoek naar plekjes waar ze welkom zijn...

Geplaatst:

Ancho Sweet Hybrid 3 ziet er ook leuk uit. Heb ik nog zaadjes die jij interessant vind?

Geplaatst:

Is er al gedacht aan hoe we die zaden mee naar huis gaan nemen? De geruilde (of gekregen) zaden bedoel ik. Moet iedereen papier meenemen om zelf wat zakjes ter plekke te gaan maken?

Good things come in small packages

Geplaatst:
Ancho Sweet Hybrid 3 ziet er ook leuk uit. Heb ik nog zaadjes die jij interessant vind?

Ik heb nog geen verstand van aardbeien (al heb ik er wel staan, maar geen idee hoe ze heten), en ik zou wel een stekje willen van zowel de Sarian als de Senga Sengana, om te ontdekken of ze wat voor mij zijn... Ik las net dat ze allebei grote vruchten geven, dat vind ik wel handig/aantrekkelijk.

Geplaatst:
Is er al gedacht aan hoe we die zaden mee naar huis gaan nemen? De geruilde (of gekregen) zaden bedoel ik. Moet iedereen papier meenemen om zelf wat zakjes ter plekke te gaan maken?

gripzakjes???

Geplaatst:

Ah, kijk, nog een struktopaatje. Ik heb op mijn "paklijstje" al papier, pen en plakband staan......

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Ah, kijk, nog een struktopaatje. Ik heb op mijn "paklijstje" al papier, pen en plakband staan......

Het is toch wel erg lastig ze te onderscheiden als je ze in 1 zakje stopt

Good things come in small packages

Geplaatst:

@Jasmin; Is goed dan neem ik twee stekjes voor je mee. Als je twee zaadjes kan missen van de Aji Dulce, Rojo en Ancho Sweet dan ben ik helemaal blij .

Ik had trouwens je berichtje op het forum van gisteravond, waarin je zei dat je er niet perse iets voor terug wilde, op 1 of andere manier gemist. Dus sorry als ik een beetje drammerig overkwam .

Ik heb trouwens ook nog een stekje van de ananasaardbei staan als je dat leuk vind.

Geplaatst:

Jasmin heb jij ook plantjes van de madame jeanette?Ik heb zelf daad maar toen was het al te laat om te zaaien.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Kan je er eentje missen?Want die heeft mijn vader graag.

Jij wou dan een peterselie plantje?

Geplaatst:

Tuurlijk kan ik wat missen, en net als ik bij Lisa zei: ruilen hoeft niet letterlijk... het gaat ook om het plezier van uitwisselen...

Is jouw vader Aziatisch, of houdt hij toevallig van exotisch eten??

Geplaatst:

Hij heeft gewoon heel graag aziatisch eten.

Bedankt alvast

Geplaatst:

Ik kan het niet garanderen, maar met een beetje geluk zitten er dan knoppen in. Mijn eerste heeft knopjes, maar die houd ik zelf. De andere nog niet, maar over twee weken mogelijk ook...

Geplaatst:

Ik ben al blij dat ik een plantje heb.

Geplaatst:

Echt,weet ik niet is nakijken

Geplaatst:

IK zal wat papieren zakjes meenemen, heb er laatst 1000 besteld dus kan er wel een paar meenemen voor de zaden.

Geplaatst:
IK zal wat papieren zakjes meenemen, heb er laatst 1000 besteld dus kan er wel een paar meenemen voor de zaden.

Heb jij nog iets nodig? Plant of Zaad? Of heb je iets in de aanbieding??

Geplaatst:

Frank vwl schreef:IK zal wat papieren zakjes meenemen, heb er laatst 1000 besteld dus kan er wel een paar meenemen voor de zaden.

Heb jij nog iets nodig? Plant of Zaad? Of heb je iets in de aanbieding??

Zie pagina 5 Net al bij jou is het bij mij niet perse voor wat hoort wat. Ik heb in ieder geval wat Coeur de Boeuf tomatenplantjes over. Ik denk dat ik gewoon meeneem wat ik over heb en dan mn zaden en dan zie ik wel of iemand iets leuks heeft wat ik wil hebben.

Het lijstje dat ik het geplaatst is slechts een overzichtje van dingen die hoog op mn verlanglijstje staan. Rode basilicum bijvoorbeeld vind ik ook leuk.

Heeft iemand een stekje of zaad van het onsterfelijkheidskruid?

Geplaatst:

Tja het zou natuurlijk ideaal zijn als je eerst kan proeven voor je ergens van gaat planten maarja...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.