Toto Geplaatst: 5 april 2016 Share Geplaatst: 5 april 2016 Misschien een leuk topic om een extra vrolijke noot van de nieuwe lente aan het forum toe te voegen.Zou het niet tof zijn om foto's van plantjes die na een "lange" winter eindelijk weer ontwaken, door te sturen en zo een echte lente op het scherm te verkrijgen. Ik ben nu niet meteen de beste fotograaf dus alle hulp is welkom om wat mooiere foto's op het scherm te verkrijgen de eerste bloemknopjes komen boven Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fets Geplaatst: 5 april 2016 Share Geplaatst: 5 april 2016 Super leuk! Maar wat is die vreemde blauwe korrel of iets? tegen de slakken?Zal wel aan mij liggen maar het fascineert mij, wat gebeurt daar en waarom die foto met de blauwe spikkel. Zijn het aardbeien ? Omdat ik aan straw denk. Of hooi. Staat nu in mijn top voor foto van de week, intrigerend voor mij. Koper is echter de oplossing voor het slakkenprobleem. Slakken kunnen niet over koper kruipen, aangezien zijn daar minuscule elektrische schokjes van krijgen. Eenmaal ze dit voelen, maken ze direct rechtsomkeer. Er bestaan klevende kopertapes die bijzonder handig zijn bij verhoogde kweekbedden. Foto hoeft niet mooi te zijn om een verhaal te vertellen! Edit: 20:47Ben al een kwartier bezig met je foto, dus het is een goede foto wat mij betreft! Quote Nieuwste muziek! , check www.hitzound.comNummer gehoord? , check www.relisten.nlNeuriën om te zoeken! , check www.midomi.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...