Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

moestuinforumdag 16-4-2016


Stephanie1962

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds afgelopen vrijdag ben ik lid op dit form. Ik las dat op 16-4-2016 een moestuinforumdag georganiseerd wordt. Het lijkt me leuk om te komen. Ik vraag me af wat er precies te doen is. Ook las ik dat er geruild wordt en zo, maar ik heb nog nooit een moestuin gehad en dus een echte beginneling waardoor ik helemaal niks te ruilen of weg te geven heb. Ik weet niet of dat dit een probleem is. Graag zou ik wat meer informatie hebben over deze dag.

 

Groetjes,

Stephanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephanie,

 

Het Moestuin Forum is precies wat de naam zegt: een forum. Er zit dus geen bedrijf ofzo achter dat dingen organiseert!

De MTFD is een informele bijeenkomst van actieve forumdeelnemers, en wordt door die deelnemers zelf geregeld, bij een actief forumlid dat zo vriendelijk is om haar huis en erf daarvoor ter beschikking te stellen (dat is Jorieke123). Alle informatie over de dag is dan ook terug te vinden in de verschillende draadjes in het hoofdstuk Moestuinforumdag op het forum. Een kwestie van zoeken en veel lezen!

 

Ik ga dit jaar voor het eerst, en ik heb onder andere aan dit draadje Wat is de MTFD nou precies (uit 2013) veel gehad.

 

Welkom op het forum, trouwens!

 

ps: Als je nieuw bent op een forum is het altijd leuk als je jezelf even voorstelt, dat kan in het hoofdstuk Voordeur.

The difference between a flower and a weed is a judgement

Foonfoto dagboekje van mijn volkstuin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...