Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Cherry tomaten


Nieuw

Aanbevolen berichten

Hallo, maanden terug had ik een topic geopend over mij tomaten maar dat kan ik niet terug vinden. Maar goed eindelijk is paar weken terug bloemen uit gekomen en sinds vorige week zie ik paar tomaten aan de top hangen, maar verder zie ik geen andere rijen met bloemen en dat is bij de andere planten ook zo terwijl de planten heel lang zijn geworden. Komen de rest daarna of blijft het zo hoe het is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad dat was hem, dank je wel. Oke, voor de volgende keer weet ik het wel.

 

Voor een foto moet ik dan telefoon pakken en overzetten naar een pc, vervolgens dan hier heen uploaden daarom leek voor mij zo sneller.

 

In het begin was de plant dun en lang maar rond een maand werd de bovenbant 2x zo dikker, nu is de onderkant nog steeds dun en de bladeren zijn lichter van kleur geworden met beetje bruine kleur dus heb er niet aan gezeten. Verder vanaf dikke stengel zien ze er gezond uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt alsof ze de afgelopen maanden te weinig licht hebben gehad. Zeker jonge planten zijn niet ideaal om te overwinteren. Zorg ervoor dat ze goed licht krijgen. Met de lengende dagen komt de rest vanzelf wel.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad als ik naar mij vorige topic kijk dan staat daar 11 december dus tot maart hadden we geen genoeg zon. Oh oke dat klinkt goed want na oogsten wilde ik weg gooien dus ik kan net zo goed langer verzorgen. Dan heb ik nog een vraagje kan ik dode bladeren ook verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...