dennislp Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Giant of Sicily reuzenradijs Gewoon een knalrode radijs die je klein kunt oogsten maar ook flink kunt laten doorgroeien tot de grootte van een sinaasappel, terwijl die toch goed van kwaliteit blijft. Bruikbaar als voorjaars- of als zomer-najaar-radijs. Zaaien vanaf maart, graag wat compost en regelmatig water voor een vlotte en snelle groei. Die hebben ze op denieuwetuin.be , misschien ook een goed ras? > Planten kopen? Doe het bewust!
Borsalino Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Ik mag niet meedoen zeker???????????????????????????????????
bonnie f Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Ik mag niet meedoen zeker??????????????????????????????????? voor een bakkie aardbeien stem ik voor. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Borsalino Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Ik mag niet meedoen zeker??????????????????????????????????? voor een bakkie aardbeien stem ik voor. Pure omkoperij, das is volgens het reglement meteen uitgesloten Ik wil de grootste zijnIk wil de grootste zijnIk wil altijd de grootste zijnIk wil de grootste zijn Ik wil de roodste zijnIk wil de knapste zijnIk wil altijd de roodste zijnIk wil de knapste zijn De aarde voor mijn wortelDe zon om te groeienEen frisse buiEn geen decadente droogte Ik wil de mooiste zijnIk wil de mooiste zijnIk wil altijd de mooiste zijnIk wil de mooiste zijn Geen band met de burenEen ziel in de aardeEen ziel die het water uit de hemelKomt verlossen Ik wil de grootste hebbenIk wil de grootste hebbenIk wil altijd de grootste hebbenIk wil altijd de grootste hebben Allemaal:Ik wil de grootste hebbenIk wil de grootste hebbenIk wil altijd de grootste hebbenIk wil altijd de grootste hebben Ik wil de knapste zijnIk wil de mooiste zijnIk wil altijd de grootste zijnIk wil de grootste radijs hebben
jasmin Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 He, he.... nou heb ik dan je geheim ontdekt.... de geheime TOVERSPREUKEN... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
hansm Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Ja hoor Bor je mag mee doen, (ik win toch ) Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Ik denk dat ik win hoor. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Dat mag als je radijs of wat voor groente dan maar minstend dubbel zo groot als van Bor is Players only love you when they're playing.
greetje11 Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Ik doe mee +1Vind dan wel dat we allemaal op dezelfde dag moeten zaaien Of was dat al gezegd.
hansm Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Leuk Greetje dat je mee doet ik krijg er steeds meer zin in, ja de spelregels moet Luc denk ik nog uitvogelen, maar begin en eind datum is er denk ikwel zeker. Players only love you when they're playing.
dennislp Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Is t een idee om hier later een apart sub-forum voor te maken, ieder zijn eigen draadje over zijn eigen radijs(en) ? Net zoals met de moestuinseizoenen? Kan je overzichtelijk bij de rest mee kijken, waardoor je eventuele kansen op vals spel toch ook wel weer tegen gaat (Ok, vals spel.. zal wel niemand hier doen, zou wel erg triest zijn ) > Planten kopen? Doe het bewust!
hansm Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Ja dat vindt ik ook wel leuk idee dan kan je ieder zijn poginging goed volgen en dan is van de winnende gelijk een mooi verhaal terug te lezen. Players only love you when they're playing.
aardbeijim Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Ik wil ook meedoen Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Borsalino Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Wordt het die van de Nieuwe Tuin, hopelijk niet van Vreeken.............
hansm Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Luc is bezig sponsor te zoeken voor de zaden, als dat lukt vindt ik iedere sponsor leuk Players only love you when they're playing.
dennislp Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Ach, in een zakje zitten toch heel veel zaadjes? stuur er gewoon 20 naar iedereen op en je hebt genoeg voor een wedstrijd Tja, t is idd iets leuker als je zaadjes overhoud voor normaal.. Maarja, zolang die wedstrijd maar mogelijk is! > Planten kopen? Doe het bewust!
hansm Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Luc is de grote baas hier op forum. Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Nog groter dan Jorieke Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Ik wil ook meedoenAls jij meedoet dan doe ik zeker mee, ik heb nog een "radijsje" met je te schillen na de vorige wedstrijd Even a broken clock is right twice a day
Pauline Perenboom Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Dit klinkt wel heel erg leuk!Ik ben nog supernieuw op het forum...mag je dan ook meedoen?Ik hou het topic even goed in de gaten! weblog: http://paulineperenboom.blogspot.com
hansm Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Tuurlijk echt ELK forum lid mag meedoen, leuk juist als nieuwere leden ook meedoen, is voor iedereen! Players only love you when they're playing.
dennislp Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Tuurlijk echt ELK forum lid mag meedoen, Helemaal mee eens, 1é van de 30 klinkt beter dan 1é van de 3 > Planten kopen? Doe het bewust!
Borsalino Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 En wat is de eerste prijs, een reis voor 2 personen voor 3 weken al-inn naar de Bahamas? Vrij te nemen of op een bepaalde datum, tis maar dat ik mijn verlof daar al kan op afstemmen
hansm Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 het is de mooiste prijs die je kan verzinnen de titel radijskoning of radijskoningin 2011Je houd toch niet van vakantie wie moet je groente en aardbeiplanten verzorgen je buurman Players only love you when they're playing.
Aanbevolen berichten