Nicoline Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Ik heb gezocht en gezocht, maar ik kan het antwoord op mijn vraag echt niet vinden............Wie weet het?; Mijn paksoi en chinese kool heeft altijd direct last van "gaatjes" in de bladeren. Er zijn geen rupsen, maar een soort kleine torretjes die springen. Ze zijn zwart met een wit/geel streepje........ Quote
Jorg Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Aardvlooien. Kunnen ook helemaal zwart zijn. Meestal overleven je planten de schade wel, tenzij het jonge nog kiemplantjes zijn.Wat helpt is de grond los maken, grond nat maken en de grond bedekt houden. De lijmplank methode kan ook. Quote
Nicoline Geplaatst: 9 juni 2011 Auteur Geplaatst: 9 juni 2011 bedankt!Kun je de bladeren wel nog eten? Quote
Nicolette Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 ja hoor.. t ziet er alleen niet zo appetijtelijk meer uit. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Zie het als een kwaliteits-keurmerk. De aardvlooien hebben er lekker aan geknabbelt, dus de kool zou wel heel lekker zijn. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nicoline Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 haha, da's wel een goeie! Ach, gesneden en in stoof zie je het ook niet. Quote
jasmin Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Zie het als een kwaliteits-keurmerk. De aardvlooien hebben er lekker aan geknabbelt, dus de kool zou wel heel lekker zijn. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
RvO Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 bedankt!Kun je de bladeren wel nog eten?Ooit, in een heel grijs verleden zei een vriend: de blaadjes kun je nog goed eten, de gaatjes lukt niet zo goed. Quote
Nicolette Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 laten we die gaatjes toch gewoon voor wat t is Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.