Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Marokkaanse munt blaadjes blijven heel klein


NoeNoePower

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi.

Ik heb Marokkaanse munt. Ik heb op een gegeven moment heel veel takjes er af geknipt(ongeveer een maand geleden) maar nu komen er wel veel takjes maar wel met hele kleine blaadjes. Dit is al een maand zo. Ik heb ze ook verplaatst naar een grotere pot en geef ze vloeibare mest. Wat doe ik verkeerd?2016041921291440471461094433.jpg

Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem net in een grotere pot gezet hebt met verse potgrond dan hoef je niet bij te mesten. Potgrond bevat meestal voeding voor een week of 6 (sommigen zelfs nog langer) teveel mest is ook niet goed.

Verder kun je in deze tijd denk ik nog geen spectaculaire groei verwachten, bij mij komt de munt pas net een beetje boven piepen. Geef hem gewoon even de tijd, het komt wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer het over een maandje al wat warmer wordt zal het muntplantje wel aan je verwachtingen voldoen en ze waarschijnlijk zelfs te boven gaan. Onderschat hem zeker niet!

Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mijn collega had ik vorige week een stuk van haar Marokkaanse munt uit de volle grond gekregen. Deze ziet er precies uit als die van jou. Hij heeft een plekje in de moestuin gekregen. (wel in gegraven in een bodemloze emmer want een hele moestuin vol munt is een beetje te veel van het goede )

Link naar reactie
Delen op andere sites

de munt die hier in het wild groeit steekt ook nog maar net het kopje boven de grond

ik kijk er altijd naar uit want ik vindt de thee van deze munt super lekker

dus nog steeds kleine blaadjes op dit moment maar wel erruuug lekker

 

munt64401461683668.jpg

foto van afgelopen zondag

 

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

mispoes.....

 

in de uiterwaarden van de ijssel langs kleine poeltjes

 

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...