mariellexxx Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Weet iemand van jullie wat voor plant dit is? Het lijkt wel rabarber!En nadat ik dit stuk binnenplaats met de hoge druk had gedaan, waren heel veel grote bladeren van deze plant aangetast en gescheurd, maar binnen no time is hij weer hersteld en staat hij weer fier overeind? (en dan bedoel ik binnen 1 week!) Quote
Nynkef Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Het ziet eruit als rabarber inderdaad ! Quote
RenJ Geplaatst: 26 april 2016 Geplaatst: 26 april 2016 (aangepast) - 27 augustus 2023 aangepast door RenJ Quote
speets Geplaatst: 27 april 2016 Geplaatst: 27 april 2016 Marielle, twee links voor jou foto-s-niet-rechtop-scheef-op-de-kop-geplaatst-t16053.html?hilit=foto identificatie-wat-voor-plant-struik-boom-is-dit-t5695.html?hilit=identificatie Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
mariellexxx Geplaatst: 28 april 2016 Auteur Geplaatst: 28 april 2016 Bedankt voor de info Speets! Dit topic moet dus verplaatst worden!Dat met die foto's is me ook duidelijk nu, dankjewel! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.