Borsalino Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Bij de beste groeiers zijn de eerste mini meloentjes er aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Ik wil deze volgend jaar ook proberen, heb je deze vaker geteeld en ik begreep dat er wel 25 varieteiten van zijn welke heb jij gekozen ?Verzamel jij van je eigengewas ook zaden vooor het jaar daarop, want ik hou me dan aanbevolen voor je meloenzaden. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 Ja is mijn derde jaar.Eerste jaar was gene vette, had niet gesnoeid.Vorig jaar wel gesnoeid en was meteen bingo boenk eroep. Zaad hou ik niet over, het zijn F1 zaden.Rassen zijn;SavorDonnatelloAikidoSweetheartZattaGreen Climbing Watermeloen:Red StarKingo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Mooi assen hoor ik volg benieuwd dit topic naar eind resultaat Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted June 21, 2011 Author Share Posted June 21, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted June 25, 2011 Author Share Posted June 25, 2011 Een ander ras watermeloen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
richardm Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 geweldig! jij bent echt een meestermoestuiner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Wanneer mogen we komen op rondleiding? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted July 14, 2011 Author Share Posted July 14, 2011 Wanneer mogen we komen op rondleiding? Rondleiding weekdagen van 8 tot 5, weekend en feestdagen van 9 tot 12. Toegangsticket;Volwassenen 15€Kinderen tot 14 jaar 10 €Gepensioneerden 30€Oorlogsinvaliden met 1 arm 5€Oorlogsinvaliden zonder armen gratis Er is 1 drankje per persoon voorzien, vers opgepompt water uit de waterput, lekker fris 2.5€ korting voor 5 uur wieden Na het bezoek is er de mogelijkheid om groenten en fruit aan te kopen aan niet democratische prijzen Om diefstal zoveel mogelijk te vermijden worden enkel de jonge-knappe dames na hun bezoek in mijn tuinhok grondig gefouilleerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Om diefstal zoveel mogelijk te vermijden worden enkel de jonge-knappe dames na hun bezoek in mijn tuinhok grondig gefouilleerd Mooi, dan smokkel ik je meloenen je tuin uit, bij mij zie je een meloentje meer of minder niet..... Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Wauw Bor, wat gaan ze goed zeg, ik moet dat natuurlijk eigenlijk helemaal niet zeggen maar ik vindt jetoch wel een hele goede moestuinkweker die echt wel mooie resultaten neerzet, meloen vindt ik heel niet makkelijk endan zo mooie vruchten en lekker vroeg, goed hoor ! Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Om diefstal zoveel mogelijk te vermijden worden enkel de jonge-knappe dames na hun bezoek in mijn tuinhok grondig gefouilleerd Mooi, dan smokkel ik je meloenen je tuin uit, bij mij zie je een meloentje meer of minder niet..... Ik kan meedoen Bonnie Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Wat ziet het er allemaal super uit! je zou toch haast de prijs van het ticket er voor over hebben om een kijkje te gaan nemen! )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted July 14, 2011 Author Share Posted July 14, 2011 Om diefstal zoveel mogelijk te vermijden worden enkel de jonge-knappe dames na hun bezoek in mijn tuinhok grondig gefouilleerd Mooi, dan smokkel ik je meloenen je tuin uit, bij mij zie je een meloentje meer of minder niet..... Zwangere dames worden ook gefouilleerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 OK, ik kom straks met de babywagen langs... Cavaillonnetjes kijken.... fouilleren geen probleem, maar wel de baby rustig laten slapen, he??? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted July 16, 2011 Author Share Posted July 16, 2011 Nog steeds geen rijpe cavaillon's.Wel weer een watermeloen opgevroten, die zijn echt zalig zo recht van de plant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 Meloentjes zien er super uit. Bij mij in de kas gaan ze nu ook lekker. Maar hoe is het met de aardbeitjes, je bent zo rustig op dat onderwerp. Of valt er niets smeuigs te vertellen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted July 22, 2011 Author Share Posted July 22, 2011 Druk druk druk, teveel werk goed voor een mens.Heb zelfs gisteren op onze Nationale feestdag moeten werken om een inhaalslag te maken.En dan nog de Tour de France kijken.Enz.................... Wat de aardbeitjes betreft die hebben last van de kou, mijn vrouw is nu aardbei-truitjes aan het breien Het hangt vol met groene aardbeitjes bij de Elliany. 2de en 3de tros is er ook onderweg.De EvieII is ook goed onderweg, allemaal lange bloemstengels De Malwina komen de bloemtrossen ook massaal tevoorschijn, met dikke kroonblaadjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted August 1, 2011 Author Share Posted August 1, 2011 De eersten meloenen kan ik niet bijhouden, de kleinkindjes lusten er pap van, of beter gezegd in stukjes Had voor het jongste kleinzoontje gisteren 2 gebracht, heeft de mama ze vandaag allebei meegenomen naar de werk en voor de neus van der collega's opgevroten Toen ik ze vandaag der over aansprak dat dit niet door de beugel kan zei ze doodsimper " weet gij wat de pampers kosten????? " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted August 2, 2011 Author Share Posted August 2, 2011 Vandaag weer meloenen geoogst en de eerste Green Climbing, benieuwd hoe die smaakt.Subiet samen met mijn kleinzoonthe in ons k..... slagen se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted August 2, 2011 Author Share Posted August 2, 2011 Voila die is verorbert, de gewone cavaillon is lekkerder.De GC heeft groen-geel vruchtvlees, wel lekker.Maar ga die niet meer zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts