Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

De eerste mini Cavaillon hangen eraan.

Borsalino

Recommended Posts

Ik wil deze volgend jaar ook proberen, heb je deze vaker geteeld en ik begreep dat er wel 25 varieteiten van zijn

welke heb jij gekozen ?

Verzamel jij van je eigengewas ook zaden vooor het jaar daarop, want ik hou me dan aanbevolen voor je meloenzaden.

Players only love you when they're playing.

Ja is mijn derde jaar.

Eerste jaar was gene vette, had niet gesnoeid.

Vorig jaar wel gesnoeid en was meteen bingo boenk eroep.

Zaad hou ik niet over, het zijn F1 zaden.

Rassen zijn;

Savor

Donnatello

Aikido

Sweetheart

Zatta

Green Climbing

Watermeloen:

Red Star

Kingo

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Wanneer mogen we komen op rondleiding?

Rondleiding weekdagen van 8 tot 5, weekend en feestdagen van 9 tot 12.

Toegangsticket;

Volwassenen 15€

Kinderen tot 14 jaar 10 €

Gepensioneerden 30€

Oorlogsinvaliden met 1 arm 5€

Oorlogsinvaliden zonder armen gratis

Er is 1 drankje per persoon voorzien, vers opgepompt water uit de waterput, lekker fris

2.5€ korting voor 5 uur wieden

Na het bezoek is er de mogelijkheid om groenten en fruit aan te kopen aan niet democratische prijzen

Om diefstal zoveel mogelijk te vermijden worden enkel de jonge-knappe dames na hun bezoek in mijn tuinhok grondig gefouilleerd

Om diefstal zoveel mogelijk te vermijden worden enkel de jonge-knappe dames na hun bezoek in mijn tuinhok grondig gefouilleerd

Mooi, dan smokkel ik je meloenen je tuin uit, bij mij zie je een meloentje meer of minder niet.....

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Wauw Bor, wat gaan ze goed zeg, ik moet dat natuurlijk eigenlijk helemaal niet zeggen maar ik vindt je

toch wel een hele goede moestuinkweker die echt wel mooie resultaten neerzet, meloen vindt ik heel niet makkelijk en

dan zo mooie vruchten en lekker vroeg, goed hoor !

Players only love you when they're playing.

Mooi, dan smokkel ik je meloenen je tuin uit, bij mij zie je een meloentje meer of minder niet.....

Ik kan meedoen Bonnie

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Zwangere dames worden ook gefouilleerd

Druk druk druk, teveel werk goed voor een mens.

Heb zelfs gisteren op onze Nationale feestdag moeten werken om een inhaalslag te maken.

En dan nog de Tour de France kijken.

Enz....................

Wat de aardbeitjes betreft die hebben last van de kou, mijn vrouw is nu aardbei-truitjes aan het breien

Het hangt vol met groene aardbeitjes bij de Elliany. 2de en 3de tros is er ook onderweg.

De EvieII is ook goed onderweg, allemaal lange bloemstengels

De Malwina komen de bloemtrossen ook massaal tevoorschijn, met dikke kroonblaadjes.

• 2 weeks later...

De eersten meloenen kan ik niet bijhouden, de kleinkindjes lusten er pap van, of beter gezegd in stukjes

Had voor het jongste kleinzoontje gisteren 2 gebracht, heeft de mama ze vandaag allebei meegenomen naar de werk en voor de neus van der collega's opgevroten

Toen ik ze vandaag der over aansprak dat dit niet door de beugel kan zei ze doodsimper " weet gij wat de pampers kosten????? "