Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nieuw


Wortel

Aanbevolen berichten

Al heeeeel veel gelezen en geleerd hier. Maar nu tijd om mij eens voor te stellen. Ik ben Willeke en woon sinds vorig jaar in Driebegen waar we een mooie grote tuin hebben. Er stonden al een aantal fruitbomen en fruitstruiken in. De ze hadden de laatste jaren wat mider aandacht gehad door de respectabele leeftijd van de vorige bewooster. Dus nog genoeg te doen en te leren

(Fotos volgen zodra ik weer achter mijn computer zit. Die staat niet op mijn telefoon...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal

 

2016051712225733991463483696.jpg

 

Eindelijk toch een foto.. 3x meterbak en een bak voor de aardbeien, framboos en braam. De framboos en braam stonden al in de tuin. Alleen de framboos op een rare plek dus daarvan nieuwe stekken verplaatst.

Van de aardbeien heb ik vroege, doordragende en late. Rassen onbekend. Daarnaast ook nog wat aarbei plantjes bij de oude framboos gevonden, dus daarvan helemaal geen idee wat die gaan doen

2016051712221156741463483936.jpg

De vroege is in ieder geval goed op weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...