appelvrouw Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Voor ons dorpsfeest heb ik bedacht dat ik een recycle project wil maken. Daar heb ik ook jullie hulp voor nodig..ik wil een gordijn knopen van oude netjes van mandarijnen, sinaasappelen, tomaten, uien etc..Willen jullie die voor mij bewaren? Als jullie een dikke (of dunne) envelop vol hebben kunnen jullie het opsturen en ik betaal de verzendkosten. Je kunt wel even doorsparen,want ik heb het niet voor mei/juni nodig...Verder wil ik ook een vloerkleed naaien van oude dassen, wie heeft er een oude das liggen en wil die tegen vergoeding verzendkosten aan mij opsturen?Of meenemen naar de moestuindag? Verdere tips voor mijn recyclingkamertje zijn meer dan welkom! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bushdoctor68 Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Goed plan Stampy, die sap-pakken zijn ook nog eens waterdicht. In het kader van de recycling: ik heb mijn potjes bij de locale kweker gehaald. Zij gooien ze toch weg.Ik blijf mijn verzameling potjes steeds hergebruiken, dus met 1 keer vragen was ik voor een beste poos voorzien.Neem een leuke kartonnen doos mee als je wat gaat vragen. Als je eenmaal beet hebt kun je waarschijnlijk zoveel krijgen als je wilt.Wel even wassen die dingen, want je weet maar nooit wat je aan schimmels en zo meeneemt. Meteen maar even een oproepje... zijn er mensen in de omgeving van Emmen die oude (schutting)planken over hebben?En, zijn er mensen in de omgeving van Emmen die eierdoosjes nodig hebben? Kippenhouders denk ik dan aan.Ik moet zelf nog beginnen met mijn kippenhok, maar heb al wel een overschot aan eierdoosjes. Groeten,John. PS. Ik doe mee Appelvrouw! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Dank je wel John Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Ik wil ook wel netjes voor je verzamelen hoor!Ik merk dat ik er best veel heb en het is zonde om ze weg te gooien. Ik kan me alleen niet zoveel voorstellen bij een netjes-gordijn. Heb je daar ergens een voorbeeld van? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Jawel een foto heb ik gemaakt van de zomer op een klein rock festivalletje in Frankrijk. Hier zijn de geknoopte netten gebruikt als achtergrond. Ik wil ze dichter bij elkaar hangen en als vliegengordijn presenteren, maar misschien ook wel als achtergrond. Ik zit er over te denken ze met een steek sterk garen aan elkaar te maken zodat ze wat strakker naar beneden hangen. Van het dassenvloerkleed heb ik geen foto, maar dan kan je misschien wel een voorstelling van maken. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Ha dank je, nu heb ik beeld bij wat je wilt maken!Ik ga voor je verzamelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts