Dakmoes Geplaatst: 22 mei 2016 Share Geplaatst: 22 mei 2016 Hallo allemaal, wat een leuk forum!Ik ben Linda en heb sinds kort een moestuin op mijn dak (ca 20 m2). Had vroeger een volkstuin van 80 m2, maar dat was teveel eten en ook onhandig omdat het een eind bij huis vandaan was en ik daar geen schuur of kas mocht hebben.Moestuinieren in bakken is wel anders merk ik, en ik probeer het te combineren met mijn dak-konijntjes, zodat ik hopelijk niet teveel omhoog en omlaag hoef te slepen. De bedoeling is: stro + konijnenkeutels in de compostbak, compost op de moestuin, eetbare planten & groenteresten aan konijntjes voeren, dan hun stro + keutels weer in de compostbak, enzovoorts.In de praktijk werkt het niet zo (heb ik al gemerkt), dus dat wordt een ontdekkingstocht. Quote Het doorzettingsvermogen van onkruid is bewonderenswaardig Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Raquette Geplaatst: 22 mei 2016 Share Geplaatst: 22 mei 2016 Hoi Linda, welkom! Wat fantastisch, een moestuin op het dak! Ik zou er graag foto's van zien en ben superbenieuwd hoe je alles naar boven hebt gekregen, en hoe je wist dat je dak stevig genoeg was. Ik ben zelf voorzichtig begonnen met twee pompoenen op het keukendak... Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Joycee Moes Geplaatst: 22 mei 2016 Share Geplaatst: 22 mei 2016 Wat klinkt dat leuk, ook met konijntjes, ik ben ook erg benieuwd naar foto's! Quote Groetjes Joycee ----------------When someone said I live in a fantasyworld I almost fell off my unicorn Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Toto Geplaatst: 22 mei 2016 Share Geplaatst: 22 mei 2016 Welkom Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mariellexxx Geplaatst: 23 mei 2016 Share Geplaatst: 23 mei 2016 Welkom! Dat klinkt interessant! foto's! !!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 24 mei 2016 Share Geplaatst: 24 mei 2016 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
CherryCharlie Geplaatst: 24 mei 2016 Share Geplaatst: 24 mei 2016 Hoi Linda! Klinkt leuk! Ben benieuwd naar foto's van je tuin Ik tuinier zelf ook op een (ruim) balkon, maar dat van jou is volgens mij zelfs nog een slagje groter! Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 5 juni 2016 Share Geplaatst: 5 juni 2016 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 15 juni 2016 Share Geplaatst: 15 juni 2016 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.