timvk2000 Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 (aangepast) Hoi allemaal Ondanks dat ik al een tijdje lid ben nog nooit voorgesteld dus bij dezeEven voorstellen Mijn naam is tim en ik ben 15 jaar.Ik heb een moestuin in onze achtertuin van zo'n 4 m2 volle grond en 2 meterbakken.Ik kom uit haaren noord Brabant waar ik o.a. ook op een grote openbare moestuin meewerk. Fruit en groente kweken is een grote passie van me.Eind 2016 ga ik een stuk grond huren om fruit te kweken en daar zelf o.a. jam van te maken. Foto's Groetjes tim 26 mei 2016 aangepast door Gast Quote
Erny Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Welkom en leuk dat je op jouw leeftijd al zo enthousiast bezig bent. Quote
speets Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Welkom Tim! Ik ben heel benieuwd naar (foto's van) die openbare moestuin. Kan iedereen daar een stukje grond krijgen, of is het iets gezamenlijks en mag iedereen daar komen oogsten? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Toto Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Wauw, nu al huren. Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Jorieke123 Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.