Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had eind april 2 broccoli planten gezet. Een plant heeft een prima broccoli gegeven en maakt er nu zelfs nog een paar kleintjes bij. De andere maakt interessant dingetjes aan, maar geen broccoli. Wat.is dit? Gaat hier nog broccoli in komen? Of kan ik hem beter ruimen voor iets anders?

Linked Image

Geplaatst:

Is de groeikern er soms uitgebeten? Slakken - rupsen - luizen?

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Dat is me niet opgevallen. Het verschil wat ik zag is dat deze meer opzij ging groeien dan zijn broer. Hij heeft ook minder blad en meer steel. Ik heb niet gezien dat hij aangevreten was, de slakken gaan hier meer voor de bloemkool. Het blad van de broccoli die wel goed was is ook zo goed als niet aangevreten. Die 2 groeisels intrigeren me wel, maar er lijkt niet veel verandering meer in te komen.

Geplaatst:

Even nagelezen en ik denk dat het dat best wel eens kan zijn. Dan gaat hij er morgen uit en doe ik hem ook niet op de compost hoop. Bedankt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...