Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Bij een mevrouw die ik niet ken lindebloesem geplukt en flesje vlierbloesemlimonadesiroop als bedankje gegeven. De bloesem ligt te drogen.
Ik twijfel altijd of dat categorie inmaak is. Maar soort van wel. Zoemden heel veel bijen en was als de dood dat ik per ongeluk zo’n donsje fijn zou knijpen. Gelukkig heeft iedereen het overleefd.

Geplaatst:

Gisterenavond de eerste lading druivenbladeren geplukt en gepekeld. Ze zijn echt prachtig mals na al die regen. Heerlijk!
58fb2b8b7629383e04766ae1a6c88170.jpg

Geplaatst:

Hoe doe jij dat druiven bladeren pekelen @Mellie ?🤔

Ik zou dat ook wel eens willen proberen….😊

Kun je dat met alle rassen druiven doen?🤔🌱👩‍🍳🌱🐓🌱🌷🌱

Geplaatst:

Zwarte bessengelei gemaakt, de lekkerste gelei die ik ken! Eerst kook ik de vruchten met wat water, dan door een passevite en daarna dit vocht door een fijne zeef drukken met een soep lepel. Het achtergebleven deel schillen en pitten nog even opgekookt met water en ook gezeefd. Rietsuiker en geleisuiker (2:1) samen gebruikt.

Likkebaardend lekker.

image.jpg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Zo veel bessen! Wouw. Lekker zeg.

Geplaatst:

@jorieke dank voor het opzoeken! Vind de zoekfunctie niet zo makkelijk. Soms ben ik 20 minuten aan het zoeken en heb ik nog steeds niet wat ik wilde:..:

Geplaatst:

Dankjewel @Jorieke123 niet aan de zoekfunctie gedacht….🤦‍♀️ er staat idd mega veel info op dit forum ; leuk 👍😊🌱👩‍🍳🌱🐓🌱🌷🌱

Geplaatst:
10 uren geleden, Mellie zei:

Vind de zoekfunctie niet zo makkelijk

Ik had daar ook problemen mee.

Jorieke heeft me uitgelegd, waardoor dat bij mij dus kwam.

De zoekfunctie werkt op de pagina, die je voor hebt staan.

Hij zoekt daar dus heel beperkt.

Maar als je eerst teruggaat naar de homepage, zoekt hij op het hele forum.

Dat gaat een stuk beter, ik moet daar alleen wel aan denken natuurlijk...

Geplaatst:

Omdat mijn lavendel op het zijpad onder de klimroos er nu op zijn mooist bijstaat heb ik gister lavendel koekjes gemaakt.😍

Dat doe ik ieder jaar en voor mij is het dan echt zomer.

Als ik langer wacht krijgen de bloem aren bruine uitgebloeide bloempjes en dat is zo’n gefriemel om die er niet bij de oogsten dan… weet ik uit ervaring….😬

Ga ik ook nog lavendelsuiker maken en wat reuk bosjes knutselen voor in mijn kleding kast…😍🌱👩‍🍳🌱🌷🌱

IMG_4492.jpeg

IMG_4485.jpeg

IMG_4487.jpeg

IMG_4489.jpeg

IMG_4490.jpeg

Geplaatst:

Wat leuk! 😊👍🏻

Geplaatst:
  • Auteur
4 uren geleden, Rookie zei:

zoekfunctie

Hij is weer wat veranderd door de update. Je kunt op dezelfde pagina blijven (ipv naar de hoofdpagina te gaan) en dan daar links kiezen voor waar je wilt zoeken. Ook kan je dan nog 'fine-tunen' door te kiezen voor zoekwoord in titel, dat ie alle woorden mee moet nemen in de resultaten, enz.

zoekfunctie.jpg

Geplaatst:

Dankjewel!

Dat is ook makkelijker.

Geplaatst:

@Vrouwholle ooooo dat ziet er lekker uit! Recept? Koekjes mag ook 😆 heerlijk, ik kan ze bijna ruiken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic