Geplaatst: 10 september 20168 j Auteur Ik zoek eigenlijk nog iemand die wat frisdrank mee wil brengen cola/limonade?
Geplaatst: 11 september 20168 j Wij willen wel een fles cola en sinas meenemen, daarnaast neem ik nog een grote schaal bladerdeeg hapjes mee... Voor Jorieke, bruine suiker en pak zout
Geplaatst: 11 september 20168 j Auteur word genoteerdzijn die hapjes hartig of zoet? Of bedoelde je die lekkere pizza hapjes die je al eens hebt meegebracht?
Geplaatst: 18 september 20168 j Volgens mij missen wij nog een aantal mensen op deze lijst https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 18 september 20168 j Auteur Klopt maar sommige wachten echt tot het laatste moment.Aantal deelnemers is deze keer ook minder dan anders Maar er kunnen nog wat hartige dingen bij en zoet natuurlijk ook bij voorkeur hapklaar.En wat drinken met name frisdrank en wat vruchtensap. Geen alcohol dit word vaak niet genuttigd op het Belgische biertje van Willy na en die heeft al eens geklaagd dat er bijna niet word gedronken.Maar de meeste moeten dan ook nog auto rijden.
Geplaatst: 18 september 20168 j Dan laten wij ons verrassen....viel me idd op dat er zo weinig op het lijstje stond en zo'n volle tafel met lekkers wordt ik altijd wel heel vrolijk van https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 20 september 20168 j Ik neem sowieso iets mee, maar wat weet ik nog niet Ligt eraan of ik volgende week al iets kan bakken al hinkelend op 1 been. Ik denk brood (als er ook weer 'beleg'/inmaakproeverij is?) en anders iets vegetarisch daar is nog niet echt in voorzien.
Geplaatst: 20 september 20168 j Auteur Voor vega word ook gezorgd maar nog iets extra is altijd goed,brood is ook welkom dat kan altijd ergens bij gegeten worden.
Geplaatst: 20 september 20168 j 1x zout, 1x suiker als always voor Jorieke (plus dat ik deze keer een Vreeken boodschap doe voor haar). Wat er gekookt of gebakken of hoogstwaarschijnlijk gekocht etc gaat worden .. beslis ik inderdaad op het laatste moment.
Geplaatst: 21 september 20168 j Auteur Klopt maar sommige wachten echt tot het laatste moment.Aantal deelnemers is deze keer ook minder dan anders Maar er kunnen nog wat hartige dingen bij en zoet natuurlijk ook bij voorkeur hapklaar.En wat drinken met name frisdrank en wat vruchtensap. Geen alcohol dit word vaak niet genuttigd op het Belgische biertje van Willy na en die heeft al eens geklaagd dat er bijna niet word gedronken.Maar de meeste moeten dan ook nog auto rijden. up!
Geplaatst: 21 september 20168 j Ja Ja... hebben nog... En desnoods haal ik wat bordjes bij! Komt goed
Geplaatst: 23 september 20168 j ik heb nog een stapel kartonnen bekertjes is daar nog belang bij of zijn er inmiddels voldoende herbruikbare mokken?
Geplaatst: 23 september 20168 j Auteur Er ligt nog genoeg, eventueel ook nog plastic bekers en de groep is deze keer ook niet zo groot
Geplaatst: 26 september 20168 j Op hoeveel zitten we nu eigenlijk ongeveer? Of heb ik er overheen gelezen?
Geplaatst: 26 september 20168 j Auteur Wat bedoel je?Aantal mensen die komen?Kun je zien bij het aanmeld topic.
Geplaatst: 27 september 20168 j Ik breng mee:- Wraps gerookte zalm met roomkaas en dille- Suiker 3x, voor Jorieke Inhoud bloempot of bak berekenen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.