Nasuada Geplaatst: 25 augustus 2016 Geplaatst: 25 augustus 2016 Hi Angela,Ik heb belangstelling voor je honingbij,japansewijnbes en gele framboos.Wil er ook wel geld voor geven als er naast de Stokroos niks anders bij mijn lijstje zit. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2016 Japanse wijnbes breng ik voor je mee, gele framboos moet ik kijken die staan namelijk tussen de rode en ik kan niet beloven dat wat ik uitsteek dus ook de goede kleur is.De honingbes twijfel ik ten zeerste of het me gaat lukken om die mee te brengen Weknow had al aangeboden om ze op te halen. Als ik plek heb dan kijk ik of ik er een mee kan brengen.Geld doen we niet komt goed! Quote
Nasuada Geplaatst: 25 augustus 2016 Geplaatst: 25 augustus 2016 Top dank je wel! Quote https://www.deblijehoeve.nl/
henkg Geplaatst: 4 september 2016 Geplaatst: 4 september 2016 Alleen als je heel erg ruim in de 2 liter glazen potten zit, dan wil ik er graag nog wel een paar. Schoonmaken en etiketten afweken hoeft niet.Als het meezit met afrijpen heb ik wel een (vrucht van) de butternut voor je (ook zonder pottenruil).Verder: Is mijn braamstek Triple crown iets voor jou? Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 september 2016 Auteur Geplaatst: 4 september 2016 Die potten komen van mijn werk dus kan er gewoon om vragen ze gaan daar ook door de vaatwasser is dus geen probleem. Braam is niet nodig dank je.De butternut zijn bij mij niet opgekomen maar er staat wel een verrasings pompoen in de tuin, volgens mij een Big banana ik denk van een die vorig jaar niet is opgekomen en op de compost is beland?Mocht je een butternut over hebben dan graag en hou je ze liever zelf dan is het ook goed Potten breng ik voor je mee. Quote
henkg Geplaatst: 4 september 2016 Geplaatst: 4 september 2016 Mooi. Afgesproken, 1x butternut voor jou. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
geedee Geplaatst: 4 september 2016 Geplaatst: 4 september 2016 Mag ik me nog n keer aanmelden voor emmers met deksel? (hopenlijk deze keer niiet weeeeeer autopech ) Quote
Ciska Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 Graag 2 biggen geslacht: vrouwelijk, leeftijd: maakt niet...liefst jong, kleur: alles mag...style: ala stopcontact achtig gedrag: erg vrolijk en vol praatjes... er zit hier namelijk een sacherijn tussen.. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 september 2016 Auteur Geplaatst: 5 september 2016 Mag ik me nog n keer aanmelden voor emmers met deksel? (hopenlijk deze keer niiet weeeeeer autopech ) Noteer ik voor je. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 september 2016 Auteur Geplaatst: 5 september 2016 Graag 2 biggen geslacht: vrouwelijk, leeftijd: maakt niet...liefst jong, kleur: alles mag...style: ala stopcontact achtig gedrag: erg vrolijk en vol praatjes... er zit hier namelijk een sacherijn tussen.. Ik heb momenteel alleen maar gladhaar in de aanbieding nog wel 1 borstel beer.Er zit wel wat bij de beer maar gaat hem voor 1 oktober niet meer worden. De dames hebben geen zin En dan draaien ze de kont in de hoek en krijgt de beer een kopstoot. Die mannen hebben gewoon niets te zeggen. Maar ik kom in de tussen tijd nog wel bij andere fokkers en op de show misschien dat ik daar iets in mijn handen geduwd krijg maar ik beloof niets. Quote
Ciska Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 Oeh dat zou helemaal mooi zijn....vouwoor, verkeerd geplaatste rozetten maakt niet uit....zolang het maar twee zeugjes zijn en borstels... wacht in spanning af! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 september 2016 Auteur Geplaatst: 5 september 2016 Ik heb volgens mij ook nog druiven zaailingen iemand interesse? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 september 2016 Auteur Geplaatst: 15 september 2016 Ik heb hier nog een dicht zakje bloemzaadjes liggen genaamd Boeketje blauw de naam zegt genoeg denk ik?Mocht iemand interesse hebben? Quote
Anna3 Geplaatst: 15 september 2016 Geplaatst: 15 september 2016 Angela, je krijgt van mij stokroos in ruil voor je tayberry! Als je nog wat op mijn lijstje ziet, geef maar een gil Quote
Nasuada Geplaatst: 17 september 2016 Geplaatst: 17 september 2016 Hi,Nu net op jacht naar Stokroos plantje voor je.Ik heb er 3 met wortel voor je uit kunnen snijden.Zijn wel mini plantjes maar de grotere kreeg ik er niet met wortel uit.Rood, fuchsia en zwart.Nu hopen dat ze niet het lootje leggen voor 1 oktober:-) Quote https://www.deblijehoeve.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 september 2016 Auteur Geplaatst: 18 september 2016 Edit bij het aanbod Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 september 2016 Auteur Geplaatst: 20 september 2016 Heeft er nog iemand zaadjes van de orange russian tomaat voor me? Quote
Anna3 Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 Heb ik voor je! Net uit de schimmelbende gehaald, dus het is vers gefermenteerd zaad Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 september 2016 Auteur Geplaatst: 21 september 2016 Ik smeer zaadjes uit eigen oogst gewoon op keukenrol of wc papier droogt prima en geen troep en schimmel Zijn ze niet gekruist met andere? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 september 2016 Auteur Geplaatst: 21 september 2016 Ik heb nog 2 flessen staan er heeft drank in gezeten maar zijn best mooie flessen iemand interesse? Quote
geedee Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 Die sierkweeplanten....zijn die ook te stekken of te zaaien? Ik heb nl de pitten van een gewone kwee 2 jaar geleden gezaaid; dat ging goed(alleen afwachten welk vruchten eraan gaan komen). Een sierkwee heb ik nog niet. Ik bied er aan Gee op mijn lijstje witte? Graag Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 september 2016 Auteur Geplaatst: 22 september 2016 Hoeveel? Quote
Anna3 Geplaatst: 22 september 2016 Geplaatst: 22 september 2016 Zijn ze niet gekruist met andere? Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, maar tomaten zijn in principe zelfbestuivend. Er staan een cherry naast en een roma, lijkt niet op die grote hartvormige Orange Russian dus als er gekruist mocht zijn dan merk je dat vast snel genoeg. Oogst al jaren tomatenzaad, maar heb nog niet eerder kruisingen gehad. Ik heb ook nog wel zaden van Diana als je die liever wil, maar die zijn wel uit 2011. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.