Jump to content

Blijven dieven op de verwijderde plaats weg?

Sonaya

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Blijven eenmaal verwijderde dieven weg op die plek?

Maw; als ik alle dieven van mijn tomaat heb verwijderd, hoef ik dan alleen nog maar de bovenste nieuwe takken te controleren op dieven? Of toch steeds weer geheel van onder tot boven?

Gr. Sonaya

idd, dan kan eer een nieuw plantje ontstaan op de tros en voor je het weet heeft die ook trossen (en kraakt de oorspronkelijke tros af van het gewicht vooraleer je het door hebt). Helemaal niet meegemaakt hoor .

Dus oppassen geblazen.

Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!

Dat hangt sterk af van het soort tomaten. Ik heb rassen die heel netjes groeien maar sommige lijken overal dieven te maken en moet je dus iedere week dieven.

Ik moet zeggen dat ik er af en toe ook gewoon 1 laat groeien als er ruimte is.

Bedankt allemaal.

Wat bedoel je met "aan het einde van een tros"?

Ik heb overigens een gewone tomaat, geen aparte soort oid. Lycopersicon esculentum staat er geloof ik op het kaartje (ben nu op mijn werk dus kan niet kijken).

Dat dieven vind ik soms erg lastig. Heb in een andere pot bijv 3 cherrytomaat door elkaar en dan zie ik door de bomen het bos (de dieven ) niet meer. Dus ik hoopte dat ik alleen nog maar de toppen na hoefde te kijken .

Gr. Sonaya