Isanne Geplaatst: 5 juli 2016 Geplaatst: 5 juli 2016 (aangepast) Hallo allemaal , Ik heb me vandaag aangemeld als lid van dit forum, hiervoor kende ik het moestuin forum ook al en las ik mee met al jullie verhalen en tips. Dit jaar voor het eerst een moestuin in potten begonnen in mijn betegelde tuin. Ik had wat zaadjes van de AH gekregen en die heb ik eind maart gezaaid en daarna verpot. Dit waren oa venkel, broccoli en watermeloen en een aantal kruiden.Daarna heb ik een tomatenplant, een paprika plant, aardbeienplanten een artisjok plant en bloemkoolplantjes gekocht. De bloemkool heb ik net geoogst en zojuist opgegeten . Deze smaakte heerlijk, niet te vergelijken met bloemkool uit de winkel, echt de smaak zoals ik me van vroeger kan herinneren, Helaas ook wat mislukkingen, zoals de cherry tomatenplantjes, de spinazie en ik heb zojuist bijna m'n hele tomatenplant kaal gemaakt doordat ik te enthousiast was met dieven.... Het is in ieder geval een enorme leerschool, zeker met al die regen, weet ik hoeveel slakken en andere zaken, zoals bijvoorbeeld een aarde mix die niet goed was. Ik hoop met de tijd ook een bijdrage te kunnen leveren aan nieuwe tuinierders en tuiniersters op dit forum (ik ben me ervan bewust hoe optimistisch dit klinkt ) Maar voor nu gewoon leuk ervaringen delen en over een tijdje vol trots mijn oogst te kunnen laten zien In elk geval bedankt voor al jullie expertise en leuke foto's. Succes met jullie moestuin en maar hopen dat het weer beter wordt....... Groetjes,Isanne 5 juli 2016 aangepast door Gast Quote
Antoine Geplaatst: 5 juli 2016 Geplaatst: 5 juli 2016 Welkom! Ik zie mooie groentjes in potten! Dus het lijkt me dat je het al best goed doet! Join the Club! Grtz Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
petersmit Geplaatst: 5 juli 2016 Geplaatst: 5 juli 2016 Welkom lsanne! Het begin is er en ziet er ook aardig uit! Leuk en leerzaam. Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
koolrabi Geplaatst: 5 juli 2016 Geplaatst: 5 juli 2016 Welkom hier. Het begint met een paar potten of tonnen en voor je het weet heb je een hele moestuin.Succes ermee en geniet ervan. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Toto Geplaatst: 20 juli 2016 Geplaatst: 20 juli 2016 Welkom Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Jorieke123 Geplaatst: 25 augustus 2016 Geplaatst: 25 augustus 2016 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Flos Geplaatst: 27 augustus 2016 Geplaatst: 27 augustus 2016 Ook ik heb wat plantjes in potten geplaatst .Een paar pepertjes en een paar tomaten planten groter dan kerstomaten en kleiner dan trostomaten. Quote Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is.Vergeet voor een keer hoeveel geld een miljoen is.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.