Bearded johnie Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Hallo ik ben johnie, ik heb zelf niet de mogelijkheid om te tuinieren, maar mijn vader heeft een volkstuin ,waar hij soms wel eens tegen problemen aanloopt, ik heb besloten om een account aan te maken, om zijn vragen te stellen aangezien computers en forums niet zijn ding is Quote
pippi Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Lief dat je dat doet voor je vader, en welkom! Quote
mkleinman Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 welkom! Quote Mijn volkstuinvereniging. Sinds september 2016 600m2 tuin op het complex.
Jorieke123 Geplaatst: 19 juli 2016 Geplaatst: 19 juli 2016 Welkom hier Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Toto Geplaatst: 20 juli 2016 Geplaatst: 20 juli 2016 Welkom Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Bearded johnie Geplaatst: 2 februari 2019 Auteur Geplaatst: 2 februari 2019 Aangezien mijn vader geblesseerd is aan zijn schouder, en daaraan ook geopereerd moet worden, zal ik zijn tuin gaan verzorgen.Dus zal ik de komende tijd wel enkele vragen stellen Quote
koolrabi Geplaatst: 3 februari 2019 Geplaatst: 3 februari 2019 Veel plezier hier en succes met de tuin. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Patrijs Geplaatst: 3 februari 2019 Geplaatst: 3 februari 2019 Je vader boft maar met een vervanger, Voor hem beterschap en voor jou een welkom. Quote De moestuin van Patrijs
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Wat lief dat je zijn tuintje gaat verzorgen. Spoedig herstel gewenst!! Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Bearded johnie Geplaatst: 2 mei 2021 Auteur Geplaatst: 2 mei 2021 Na 2 jaar afwezigheid meld ik me weer, aangezien mijn vader in eerste instantie zijn landje wilde opzeggen, omdat het lichamelijk wat zwaar is voor hem ,maar ook omdat hij minder lang van huis af kan omdat hij mn moeder verzorgd . Ook ik heb weinig tijd,maar hij heeft er zoveel plezier in en het geeft ook de nodige afleiding dat ik heb besloten om samen met m'n zoon (inmiddels 8)hem te helpen. 1 Quote
Swa Geplaatst: 16 mei 2021 Geplaatst: 16 mei 2021 Super goede beslissing. Er bestaan heel veel groenten en fruitplanten die vrij weinig aandacht vragen en toch veel voldoening schenken. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.