Kibas Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Nee joh, Maak je daar niet druk om, was gaan stekken voor mijzelf maar kibas heeft ook wel belangstelling dus gaan ze daar naartoe. Ik maak volgend jaar gewoon nieuwe stekken...komt goed Joepie Quote
Anna3 Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Ik denk dat ik wel Elianny stekken voor je heb in ruil voor een witte bes stek? Weet je toevallig welke soort dat is? Quote
Ciska Posted September 15, 2016 Author Posted September 15, 2016 Eh, dan moet ik even zoeken voor de naam.....het zijn wel stekken die nog niet geworteld zijn omdat ik de struiken van de zomer gesnoeid heb, dus volgens mij zitten er nog geen wortels aan Elianny? Super als je een twee of viertal zou hebben...dan heel graag Wil je misschien ook wat tenen olifanten knoflook?. Quote
Anna3 Posted September 17, 2016 Posted September 17, 2016 Dat is goed hoor, ben benieuwd of ik ze aan de praat krijg 2x Elianny moet zeker lukken, mocht ik er nog 2 hebben dan krijg je die ook! Olifantenknoflook, graag! Quote
Anna3 Posted September 28, 2016 Posted September 28, 2016 Mag ik misschien nog een stekje van je roze herfstaster? Quote
Ciska Posted September 28, 2016 Author Posted September 28, 2016 Ja prima,Hij is wel hoog dus zet ik de schaar erin, is dat goed?Anders krijg ik hem niet fatsoenlijk de auto in.. Quote
Anna3 Posted September 28, 2016 Posted September 28, 2016 Fijn! Als je 'm een mooi kapsel bezorgd vind ik het goed Quote
Anna3 Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Ik zie onze ruil niet op je lijstje staan, dus voor de zekerheid: Je krijg van mij 4x Elianny, plantje Agastache After Eight voor stek witte bes, olifantenknoflook en roze herfstaster. Quote
Ciska Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 Yessss check...had het wel goed op mijn andere lijstje.... Quote
Recommended Posts