Ann123 Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Ik vind verschillende webwinkels, maar allen in Nederland. Ik zou bij een van hen kunnen bestellen maar wellicht zijn er dichter bij. De streek rond Brussel of Aalst zou ideaal zijn. Ze hoeven geen webwinkel te hebben maar wel verschillende rassen. Iemand goede ervaringen met een verkoper van aardbeiplanten? Niet aveve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nedlets Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Versturen de meeste bedrijven niet ook gewoon naar Belgie? Wat ik eerder wilde zeggen is dat dit niet de tijd is om aardbeiplanten te kopen. Dit doe je normaliter rond maart. Je koopt dan frigo planten, die zitten in rust in de koelcel in de wintermaanden. Als je die rond maart koopt en plant oogst je hetzelfde seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann123 Posted August 19, 2016 Author Share Posted August 19, 2016 Voor frigoplanten is het nu inderdaad niet het moment. Wel voor stekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stephane Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 De wekelijkse zaterdagmarkt in Aalst (Hopmarkt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weasel Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Het Vlaams Zaadhuis heeft redelijk wat keuze in aardbeien, maar die hebben enkel frigo planten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudia69 Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Ik heb vorig jaar door omstandigheden geen stekken kunnen nemen van mijn aardbeien en mijn veldje moet vernieuwd. In de tuincentra in de buurt vind ik doorgaans alleen opgefokte, al bloeiende of vruchtdragende planten en dat vind ik geen ideaal plantmateriaal. Kent iemand een adresje in de buurt van Gent of een betrouwbare online shop waar ik nog een aantal aardbeiplantjes (bij voorkeur Lambada) zou kunnen kopen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
de deerhounder Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Hier kan je wel aardbei plantjes krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krikke83 Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Als je nog even kan wachten, dan ik de plantenbeurs in Hoegaarden aanraden. Daar staat een kweker ieder jaar met minstens 10 soorten. Quote Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zadenWij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nedlets Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Ik heb vorig jaar door omstandigheden geen stekken kunnen nemen van mijn aardbeien en mijn veldje moet vernieuwd. In de tuincentra in de buurt vind ik doorgaans alleen opgefokte, al bloeiende of vruchtdragende planten en dat vind ik geen ideaal plantmateriaal. Kent iemand een adresje in de buurt van Gent of een betrouwbare online shop waar ik nog een aantal aardbeiplantjes (bij voorkeur Lambada) zou kunnen kopen? Veel gebruikt hier op het forum is: https://kweduivenvoorden.nl. Hebben ook Lambada! Zeer tevreden over dit bedrijf! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Ge moogt er bij mij gratis komen halen, stuur maar een PB Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AshaiRey Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Tuincentrum pelckmans heeft ook een groot assortiment aan aardbei soorten zoals geel, wit, kauwgum smaak... Quote Groetjes,Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann123 Posted February 22, 2017 Author Share Posted February 22, 2017 Ge moogt er bij mij gratis komen halen, stuur maar een PB Ik had dit topic geopend tijdens de zomer. Dacht dat ik makkelijk stekjes zou vinden op dat moment. Maar neen dus. Ik ga wachten tot maart en dan zijn ze vlot verkrijgbaar. Dank je, Willy, voor je aanbod. Had er een 's' in je naam gezeten, dan ging ik graag in op je aanbod, maar Aalter is voor mij veel verder dan Aalst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Zoals ge wilt ik kan ze maar aanbieden. Ga straks nog een lijstje posten met de soorten. Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Wat heb ik teveel???? VROEGE SonataElsantaHoneoye DOORDRAGENDOstaraEvie2 Frau Mieze Chindler Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts