pongo Posted August 20, 2016 Share Posted August 20, 2016 HoiDaar ik veel augurken heb zou ik er soep willen van maken.Heb nu op internet wat rondgekeken en ze gebruiken meestal ingezouten of zure augurken . Dat kan toch geen probleem zijn om ze gewoon te gebruiken als soepgroente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Nee, lijkt me ook niet. Gewoon proberen Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Kijk eens bij recepten voor komkommersoep. Er zijn er vele. Augurk en komkommer is hetzelfde gewas, maar op andere kenmerken geselecteerd. Je kunt de augurken dan gewoon in plaats van komkommer gebruiken. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Hier een recept voor Poolse augurkensoep Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts