appelvrouw Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 (edited) Hoi Allen, ik ben er niet hoor, op de MTFD maar ik kom wel een weekje eerder bij Jorieke en heb wat spulletjes rond tuin/keuken te vergeven. Die kan ik dan bij Jorieke achterlaten.Wie er wat van wil mag mij eventueel daar wat zaad voor versturen van sla of groenbemester, maar dat hoeft niet.. ik ben al blij als iemand er plezier van heeft. 1/ Yoghurtmaker op elektra met potjes Stan 2/Aluminium sappan complet met deksel, slangetjes enz. Erny 3/ zaden Oaxacan green dent mais 4/ zaden Golden Grex gele biet 5/ zaden boerenkool Westlandse winter 6/ zaden St. Antoine 7 zaden voor Henk Henk dus 8/ siliconenvorm 9 ^/ er komen nog tomaten en peperzaden bij..ik moet nog inventariseren. Edited September 6, 2016 by Guest Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 4, 2016 Author Share Posted September 4, 2016 Niet allemaal tegelijk jongens .6/ Zojuist een berg St Antoine saladezaadjes geoogst..voor wie wil. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Jet, ik wil graag wat zaden van jouw peper Masquerade ("Wat grappig dat jouw masquerade geel is Henk..mijne ziet er anders uit..met veel kleuren.")Misschien zijn ze nog niet droog, maar een paar doorgesneden pepertjes in alleen een koffiefilter (zonder plastic eromheen) gaat ook wel. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 4, 2016 Author Share Posted September 4, 2016 Daar ga ik voor zorgen Henk. Ze zitten allemaal nog aan de plant maar ik haal er wel enkele af van de week en zal ook een foto maken. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Als niemand de Yoghurtmaker wil dan heb ik wel intresse. Wat je wil aan zaden heb ik echter niet. Zoek je niet nog iets anders? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Ik heb interesse in de sappan! Jammer dat je er niet bij bent trouwens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 5, 2016 Author Share Posted September 5, 2016 Stan je krijgt de yoghurtmaker. Ik hoef er niets voor of je moet een boek van Jan Wolkers hebben dat ik nog niet heb Gee, ik praat al per pb met Erny over de sappan, ik zou een foto plaatsen. Als zij hem niet wil is hij voor jou. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Aha...okee...ik wacht af Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Oeps... sorry Gee, ik was je net een paar uurtjes voor en ik ga voor de sappan. Mocht ik hem nou na een paar jaar nog nooit gebruikt hebben ben jij de eerste die hem dan krijgt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 6, 2016 Author Share Posted September 6, 2016 Dit is de pan..het merk is Thekla. Ik heb een kopietje gemaakt van mijn eigen sappanbeschrijving..tabellen met kooktijden enzo Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 6, 2016 Author Share Posted September 6, 2016 En ook in de aanbieding: twee siliconen vormen voor chocolade..als je alle onderdelen van chocola hebt gegoten kun je er een slee plus rendier van maken.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted September 6, 2016 Share Posted September 6, 2016 De pan ziet er prachtig uit Jet! Die neem ik graag in ontvangst. Als je iets kan verzinnen dat ik voor jou ter ruil heb of kan doen dan hoor ik het wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Kun je eventueel nog een aantal zaadjes missen van de gele bietjes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 13, 2016 Author Share Posted September 13, 2016 Natuurlijk Ciska. Het zaad heb ik zelf uitgetest dit jaar en ik heb een prachtige opbrengst Golden Grex bietjes Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 13, 2016 Author Share Posted September 13, 2016 Stan ik heb een tak met blad voor je gedroogd van de hartgespan en wat zaad erbij. Ik hoef van niemand wat terug maar wie een van deze boeken heeft staan en er niet aan gehecht is, voor mijn Jan Wolkers verzameling ( die ik graag tot stand breng door ruil en door toeval..ik weet dat ik op marktplaats voor weinig geld veel van zijn boeken kan kopen, maar dat is niet mijn insteek)zoek ik nog de volgende boeken: *Terug naar Oestgeest*Een roos van vlees*Horrible Tango*De perzik der onsterfelijkheid*Gifsla*Serpentina`s Petticoat*Domininee met strooien hoed*1981 Alle verhalen*sprookjes van de kust*22 sprookjes*Kunstfruit en andere verhalen*Jeugd jaagt voorbij*Wat wij zien en horen En de dagboeken vanaf 1972 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Ik las al dat ze lekker zoet waren.. dus ik wilde ze wel proberen.Ik had nog een vraagje: had je toevallig ook nog wat zaadjes over van de waspinicon (hopelijk schrijf ik het goed) tomaat? Hoef er niet zoveel hoor...een drietal is genoeg. Ik ga even voor je op zoek naar boeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 13, 2016 Author Share Posted September 13, 2016 ff gekeken. Wapsipinicon 2015..is dat wat? Het zal wel goed zijn hoor. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Mag ik ook nog wat bieten zaadjes en sla zaadjes aub? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Ja die , zijn gele harige tomaatjes toch? Ook smakelijk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 13, 2016 Author Share Posted September 13, 2016 Yes. Daar heb ik nog wat zaad van van 2015 bedoel ik. Ik doe de zakjes zaad in mijn meeneemtas. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 Had je mijn verzoekje gezien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 19, 2016 Author Share Posted September 19, 2016 jaja, zaadjes zijn mee Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 23, 2016 Author Share Posted September 23, 2016 Staat allemaal bij Jorieke:Pan voor ErnyYoghurtmaker plus blad en zaad van hartgespan voor StanZaadjes:Bietjes en St. Antoine voor AngelaBietjes en Wapsipinicon voor CiskaSt Antoine voor WeknowMasquerade voor HenkOxacan green dent mais voor de zaaitafelSiliconen gietvorm heb ik ook maar meegegeven, misschien wil iemand hem nogHierbij nog de foto van de Masquerade Henk: Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 30, 2016 Author Share Posted September 30, 2016 Vergeten jullie niet mijn achtergelaten zaden en keukenspulletjes op te zoeken en mee te nemen? Veel plezier en goed weer gewenst. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts