Geplaatst: 6 september 20169 j Aanbod: Bloemenzaad (eigen oogst):Amaranthus Dreadlocks 2013 misschien ook 2016Eschscholzia californica Milky White 2014Papaver Yves 2014Zaluzianskya capensis 2014Crepris rubra 2015Cosmea wit en roze 2016Bidens ferulifolia 2016Mirabilis Lime Light 2016 Tomatenzaden, eigen oogst:Black Cherry 2014Costoluto Fiorentino 2015Dancing with Smurfs 2015Millefleur 2015Tumbler Red 2015 (struik)Baby Fuzzy Wuzzy 2016 (struik)Banana Cream 2016Bychok 2016Guernsey Island 2016Malakhitovaya Shkatulka 2016Minibel 2016 (struik)Pokusa 2016Orange Banana 2016 Paprika/peperzaad, eigen oogst:Mini Bell oranje 2015wordt vervolgd Planten die zich uitgezaaid hebben kan ik oppotten:Antirrhinum braun-blanquetii (vaste leeuwenbek)Linaria Dalmatica (gele plant op foto hieronder)Dropplant/Agastache After Eight (paarse bloemen op de foto hierboven)Bosaardbei (biologische bosaardbei van intratuin)Kerria japonica1x stekje citroentijm (bont, nog wel klein)1x stek/plantje gouden oreganozaailingen violetpaarse stokroos (foto's van Diana) Overig: PerlietP7 en P9 (gebruikt, zelf schoonmaken) ----------------------------------------------------------------------- Ik ben op zoek naar: Zwarte framboos Rubus occidentalisPaarse framboos Rubus x neglectusTayberryVaste groentenInmaak of andere zelfgemaakte dingen... -----------------------------------------------------------------------AfsprakenWie / ik geef / krijgAngela/ Stokroos, zaad Orange Russian 2016 + 2011 van Diana, snijbiet zaad / Tayberry, sierkweeHenkg/bloedmeel, P11 en groter/ 1x VV, 1x Kaapse zonnedauw, 1 kg Kristalon roodJorieke/ stremsel / bergbasilicum?Stan/Agastache After Eight en potjes/ Oesterzwam, vijgenstek Brown TurkeyNasuada/Leeuwenbek/ appelgembercompoteCiska/ 2 of 4 Elianny, Agastache After Eight/ stek witte bes, olifantenknoflook, roze herfstasterYuras/ ? / amandelzaailingGoldfish/braam Black Satin/ 30 september 20169 j aangepast door Gast
Geplaatst: 8 september 20169 j Ik heb Tay berry op mijn lijstje staan als je wilt?Ik wil wel een paarse stokroos?
Geplaatst: 16 september 20169 j Ik heb wel intresse voor Agastache After Eight en potjes in de ruil. En wat voor inmaak zoek je. Ik heb veel jam ook met een tik van pepers. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 17 september 20169 j Hi,Die leeuwebekjes vind ik schattig. Ik heb appelgembercompote dip voor blokjes kaas of voor op pannenkoek ter ruil voor je. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 17 september 20169 j Auteur @Stan: Prima! Pittige jam lijkt me ook leuk om eens te proeven. @Nasuada: Dat klinkt goed! Ik ga een leeuwenbekje voor je oppotten.
Geplaatst: 20 september 20169 j Auteur Zeker, de 4 planten die ik heb zorgen voor voldoende nakomelingen
Geplaatst: 28 september 20169 j Wil jij nog iets uit mijn lijstje voor de snijbiet?Of heb je liever iets van oogst?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.