Geplaatst: 19 oktober 20169 j Hallo,ik ben Andy,40 jaar jong en kom uit Aarschot,België.Ik heb onlangs een huis gekocht met een moestuintje aan van 100 vierkante meter.Ik ben totaal "groen" achter de oren op gebied van tuinieren,dus er vallen echte beginnelingsvragen te verwachten van mij.Er staan ook enkele fruitbomen op het perceel én een stukje om kippen op te houden.Jammer genoeg overwoekerd,dus eerst nog alles vrijmaken.Wel leuk: buiten een beetje bosmaaien nog niet veel kunnen doen,maar toch al beloond met 2 emmers okkernoten Ik hoop hier veel te leren en zal mettertijd foto's plaatsen van mijn pogingen. Mvg, Andy.
Geplaatst: 19 oktober 20169 j Welkom Andy! Je bent van harte welkom! 100m2 is precies mooi om mee te beginnen Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Geplaatst: 19 oktober 20169 j Welkom op het forum en veel plezier met je tuin! (En wat gaaf, zoveel okkernoten, daar mag je wel heel blij mee zijn.)
Geplaatst: 20 oktober 20169 j Welkom en veel succes. Tip: Begin niet met de moestuin onder de walnotenboom, veel planten groeien er zeer slecht.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.