Dravik2 Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 hallo allemaal ik ben jos (dravik2) ik ben 24 en werk in de techniek (software programmeur)wij hebben thuis dit jaar voor het eerst eten uit eigen tuin kunnen oogsten (aardpeer en 2 soorten cherry tomaten)omdat niet alles wat we hebben geprobeerd (aardappel en paprika) is gelukt ben ik maar eens meer gaan opzoeken waar dit aan kan liggenen zo ben ik dus hier terecht gekomen.ook ben ik al langer aan het uitzoeken hoe ik zelf paddestoelen kan kweken en heb ik momenteel 1 emmer en 1 champignonbakje met karton waarop nu mycelium groeit van de oesterzwammen hopelijk kan ik deze de omstandigheden geven dat alles mooi vol groeit als er nog vragen zijn hoor ik het wel grt Dravik2 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 Welkom hier Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
pippi Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 Welkom! En dat er dingen mislukken, dat hoort er een beetje bij. En het maakt het des te leuker als andere dingen wel een succes zijn. Quote
ADOPEG Geplaatst: 20 oktober 2016 Geplaatst: 20 oktober 2016 En als het even niet lukt, kun je je hart toch weer ophalen bij je visjes? Quote ~ Vita rosa est ~
Dravik2 Geplaatst: 23 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2016 haha ja in de toekomst wil ik de hobby's ook gaan combineren (aquaponics) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.