Anoniem90 Posted October 22, 2016 Share Posted October 22, 2016 Hallo! In mijn serre heb ik twee planten geënte komkommers staan. Aan een van deze twee planten komt nu een vreemde groente aan. Weet iemand wat dit kan zijn? Dankjewel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted October 22, 2016 Share Posted October 22, 2016 Een soort pompoen waarschijnlijk. Nog niet helemaal rijp...als het kan nog laten gaan tot steeltje geel/bruin gaat worden...evt. kun je ze ook onrijp wel oogsten.Proef een stukje dan, met schil, gewoon rauw. Smaakt ze aangenaam, dan lekker oppeuzelen. Is de schil niet te hard, dan kun je die ook mee opeten. Smaakt ze vies, dan was het een sierpompoen of kalebas. Blijkbaar was er iets fout met het naamkaartje toen je ze kocht Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anoniem90 Posted October 22, 2016 Author Share Posted October 22, 2016 Dank je wel!Nu weet ik toch wat voor een soort groente ik in mijn serre heb staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted October 23, 2016 Share Posted October 23, 2016 Heb je ook komkommers aan die geënte plant gehad? Dan is nu blijkbaar de onderstam uitgelopen. Vandaar die niet-komkommer Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts