Geplaatst: 17 uren geleden17 u Ik ben het helemaal met je eens hoor maar de korrels van ecostyle bevatten juist geen hulpstoffen en zijn ook toegestaan in de biologische teelt. Maar je hebt gelijk dat het het evenwicht verstoort. Al ben ik wel van mening dat de mens ansich met het bouwen van huizen het leggen van wegen en het vervuilen sowieso al het hele eco systeem om zeep heeft geholpen.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Gister ook hier maar weer wat naakslakken permanent uitgezet. Kikkers, padden, egels en vogels zat in de tuin, maar die lijken hun voer elders te halen..Ik weet dat men hier graag fotos ziet- maar dit keer toch maar beter niet😅
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Met dit natte weer haal ik dagelijks tussen de 75 en 150 slakken uit de tuin.Al heel veel minder dan vorig jaar gelukkig.
Geplaatst: 53 minuten geleden53 min Ik denk het ook, dus ik hoop op heel droog weer, wat de slakken betreft dan...Dan kan ik weer klagen, dat ik zoveel moet sproeien...😄 52 minuten geleden52 min aangepast door Rookie
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.