Geplaatst: 2 uren geleden2 u Soms heb je wat scherven nodig om wat geluk te brengen. Wel zoooo jammmer van de net pas gekochte bietenpoeder en van de mooie Ballspotten. Om de speciaal geïmporteerde vriezer deksels die erop zaten en ook stukvielen laat ik ook een traantje..En dit was vanmorgen vroeg, we lagen nog lekker onder de wol: een flinke klap en gekletter alsof iemand de voordeur insloeg ofzo ( teveel thrillers heb ik gekeken) en behalve dat de spiegel stukviel kreeg alles wat óp de wastafel stond ook een opdonder. Zo zonde van onze mooie spiegel 😫en hoe haal je die scherven nou weer weg.En net als je weg moet ook hè. Nu in ieder geval maar ducttape over de barsten geplakt zodat als we later thuiskomen de badkamer niet weer vol scherven ligt.🫣😭 2 uren geleden2 u aangepast door appelvrouw Niet niet maar nét gekocht
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Pfff Jet dat zijn wel iets teveel scherven. Maar hopen dan dat ze geluk brengen. Wij begonnen vanochtend ook met ‘scherven’:We kunnen er gelukkig nog mee (naar huis) rijden want wonderlijk genoeg zit de barst in de tussenlagen. Gevalletje nieuwe voorruit. 2 uren geleden2 u aangepast door Tanja65
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @appelvrouw Was er een lokale aardbeving waar ik niets van heb gevoeld...?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 39 minuten geleden, appelvrouw zei:Gevalletje steentje?Vermoedelijk een dennenappel op precies de verkeerde plek. Auto stond geparkeerd onder dennenbomen. . 1 uur geleden1 u aangepast door Tanja65
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.