Ga naar inhoud

Goldfish's optimistische MTFD voorjaar 2017 deals

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
SuusP: Mirte (ovb), Rode Vuurdoorn (soort naam zoek ik nog op) gereserveerd voor je. Ruil komen wij altijd uit. Denk aan de Cosmea, of een tomaat (moet de soorten nog op zoeken ).

Okidoki, zet het op mijn lijstje. Kijk tzt maar even wat je precies wilt hebben dan!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
Spreiden, dat is inderdaad een goede tip. Ga ik doen. Als die van maart het doen, krijg je daar van en anders zaad om april te proberen.

5 van de 6 zaden zijn prima opgekomen en groeien goed. Dus het worden zaailingen van maart

Geplaatst: (aangepast)

Aanbod extra: aardbei "Fair" Het vroegste ras dat in Nld commercieel toegepast wordt.

Gevraagd: heb al aardig wat doordragende aardbeirassen, maar wie weet heb je iets wat ik nog niet heb of van waar ik niet meer weet waar het groeit in mijn tuin....

aangepast door Gast
Geplaatst:

Update voor de mirte (mirtus ungi) liefhebbers: Een aantal stekken zijn zeker aangeslagen daar ik nieuw bladvorming zie ontstaan! Alleen nog niet genoeg om alle deals rond te maken, maar ik heb goede hoop. Ik heb pas 1 exemplaar dat zeker dood is (Van 12 stekken).

Geplaatst:

Sorry daar was ik alweer...

Eh... Jetje, die Etoile is echt prachtig, die staat vast heel mooi in de Franse zon. En die links daarvan is niet mijn kleur dus heb ik geen belangstelling voor.

Mijn voorkeur gaat dan nog uit naar de middelste en de rechter van de bovenste foto.

Mijn komst is niet zeker, heb me ook nog niet officieel aangemeld, vader gaat niet goed.

Geplaatst:

@ Wortel. Ostara moet ik ergens hebben maar ik heb een enorm zooitje gemaakt van een bed met zes rassen dus ik wil ze alle 5 wel hebben. Die Fairs zijn namelijk net onkruid. Ze zijn zo vroeg doordat ze oersterk zijn, maar zijn meer groei en overheers dan productie tot nu toe bij mij. Maar jaar twee is altijd beter.

Geplaatst:

Prima, ze komen hier in een bak en dan de kas in. Dus ze kunnen dan niet de rest overgroeien De ostaras staan nu in een emmer ook in de kas, dus die neem ik voor je mee.

Geplaatst:

@SuusP

Vergeet tomaten of cosmea, ik ontdek net Zomerwortels Cosmic Purple en/of de Courgette Table Gold (rankende variant van VdWal) op jouw lijstje,

De wortels wil ik graag hebben ,van de courgette volstaan drie of vier zaden (meer dan twee planten ga ik niet plaatsen). Mits jij een beetje enthousiast bent over de smaak van Table Gold.....

Je krijgt Vuurdoorn Red Columns en waarschijnlijk Mirtus Ungi, als de Ungi faalt heb ik denk ik nog wel een vijg Rouge de Bordeaux voor je over.

Geplaatst:

Cosmic purple + Tablegold zal ik voor je klaarleggen. Ik moet tot mijn schaamte bekennen nog geen ervaring te hebben met de Table Gold; de slakken maakten gehakt van de twee zaailingen voordat ik de kans kreeg. Ik weet wel dat Geedee (volgens mij) er best positief over was om ze gevuld te eten.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Update: Ik heb - naast mijn eigen wensen - 2 bestellingen voor Vreeken ontvangen dus die ga ik OF vrijdag 31 maart OF donderdag 6 april halen.....

Dus bestellen kan maximaal tot morgenavond!

Geplaatst:

Table Gold wordt niet zo groot was mijn ervaring. Maar schijnen wel lang te bewaren te zijn.

Smaak was niet zo bijzonder dat ik mij het herinner...

Geplaatst:

Van vreeken heb ik niks nodig of ze moeten zoete aardappelPlanten hebben..mijn aardappels doen nog niks. Maar op de website zeggen ze dat ze die pas in mei kunnen leveren

Bij fruitbomen nog steeds graag een Issai

Thanks

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hoi Golfish, ik vroeg me af of je nog een passiebloem over hebt? Mijn zaadjes willen maar niet kiemen

Ik heb in ruil komkommerkruid zaad voor je, mogelijk dat er ook nog wat bij mijn tomaatjes of anders in mijn lijstje voor je staat?

Geplaatst:
Voorkeur voor bepaald ras?

Niet echt. Als vreeken al een of meer planten heeft kun je nog even vragen welke het best in een koude bak groeit...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik had zelf Jiaogulan voor iemand gehad (ovb) wanneer die bij jou het niet zou doen. Maar ik ben vergeten te checken of die van mij al uitloopt... dus ik houd je aanbod nog even in beraad.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...