Geplaatst: 30 maart 20178 j Campanula zou hier ook niet misstaan Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 30 maart 20178 j Auteur Schrijf ik voor je op maar als hij gaat bloeien word hij wel hoger hoor. Goed Suus
Geplaatst: 31 maart 20178 j Auteur Heeft er iemand zaden of plantje van de Dragon egg komkommer? die zou ik graag eens willen proberen.
Geplaatst: 1 april 20178 j Auteur Ik heb nog enkele gekochte pootaardappels gekregen van een mede tuinier, het zijn rode ronde maar ik weet de naam niet Het zijn er ongeveer 8Het is in ieder geval geen Rozeval want de vorm is daarvoor verkeerd. 3 april 20178 j aangepast door Gast
Geplaatst: 3 april 20178 j Auteur Ik ben nog op zoek naar zaden hiervoor: hulp-gevraagd-inheemse-planten-t22062.html
Geplaatst: 3 april 20178 j Auteur Ik zoek nog een stek laagblijvende groene bamboe ik bedoel dan die soort die tot ongeveer je knieën komt Ik had clusters zaailingen in de tuin en ik wist niet waarvan maar nu ben ik eruit het zijn dwergkweeperen ik vermoed rode.Het zijn er echt heel veel wil iemand een potje hebben om zelf op te kweken?
Geplaatst: 3 april 20178 j Oeh bamboe voor de caafs.......daar zat ik vanmiddag ook net aan te denken...
Geplaatst: 3 april 20178 j Auteur Ik dacht dat die lage misschien meer blad op zou leveren??Ze gaan wel in een specie kuip die dingen groeien overal naartoe zoekplaatje hoeveel zitten er hier :
Geplaatst: 3 april 20178 j 6 het zullen er 7 zijn....begin nu al te twijfelen leuk he? Is prijsvraag?
Geplaatst: 3 april 20178 j Auteur Oeh ik wil wel zo'n zaailing rode? kweepeer erbij Ze gaan per potje dus word meer dan een kun je zelf een hele heg maken Zijn wel nog zaailingen he die dingen groeien wel hard zijn nu bezig aan de eerste echte blaadjes.
Geplaatst: 3 april 20178 j Prima Als het er teveel worden geef ik ze wel weer weg.Lieve snoetjes trouwens die caafs
Geplaatst: 4 april 20178 j Auteur Nou hier staan al enkele dozen klaar1 voor Appelvrouw2 voor wortel1 voor Jorieke1 doos voor div. mensen en dan nog her en der losse spullen Kijkt iedereen even of het lijstje op pagina een klopt en dat ik niets vergeten ben te noteren?
Geplaatst: 5 april 20178 j Auteur Ja hele doos voor Appelvrouw intussen ook nog een doos voor Henk en nog een doos met drinken zitten we al op 6
Geplaatst: 5 april 20178 j Auteur De ruillijst gaat vanavond op slot!Ik ga morgen de boel inpakken zodat ik het vrijdag maar in de auto hoeft te proppen en nog tijd heb om iets te maken voor de lunch.
Geplaatst: 5 april 20178 j bakken met deksel (zijn van de Sligro heeft salade ingezeten maar sluiten erg goed af)(Ik heb er altijd de salade inzitten voor de MTFD lunch) Die ehm 'emmers' bedoel ik Is dat zo'n bak als die ik eerder van je kreeg? Van notenmix was dat geloof ik.
Geplaatst: 5 april 20178 j Auteur Je bedoelt die grote doorzichtige emmers van 5 liter denk ik?Die heb ik nu niet we zijn overgegaan op zakken nootjes.Ik heb wel enkele bakken voor je, Jorieke gebruikt die nu ook een:https://www.moestuinforum.nl/topic/14592-oesterzwammen-op-koffiedik-kweken/Laat maar weten of je die wilt.
Geplaatst: 5 april 20178 j Morgen ga ik dat cavia voer (2x) halen voor je bij Vreeken. Nog andere wensen van hem?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.