Ciska Geplaatst: 14 januari 2017 Geplaatst: 14 januari 2017 Tegen die tijd heb ik ook wel tomaten gezaaid, ik zal dan een lijstje plaatsen. Kan ik vast wel wat van missen.. Quote
RobO Geplaatst: 15 januari 2017 Geplaatst: 15 januari 2017 Rob, heel graag. Roze bes vind ik ook leuk, maar ik zoek eigenlijk de zwarte om bij de fruitbomen te planten..tegen de woelmuis. Vergeten zelf te stekken, het snoeihout is al weg Heb je zaden voor de tomaten? ja, ik heb ook zwarte bes stekken, geworteld, 1 jarig, ik neem ze meezaden heb ik wel genoeg Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 januari 2017 Auteur Geplaatst: 15 januari 2017 Geweldig Cista, Rob en Wortel.Rob heb jij ergens een wensenlijstje? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Wortel Geplaatst: 16 januari 2017 Geplaatst: 16 januari 2017 Geweldig Cista, Rob en Wortel. Dus 2 emmers voor jou? Quote
Nasuada Geplaatst: 16 januari 2017 Geplaatst: 16 januari 2017 Hi,Ik ben nieuwsgierig naar de appelazijn pot. Wacht even de foto af.Gr Nasuada Quote https://www.deblijehoeve.nl/
appelvrouw Geplaatst: 16 januari 2017 Auteur Geplaatst: 16 januari 2017 Nas die foto maak ik voor je als ik weer bij mijn voorraad kan, ergens volgende week! Hou me anders even bij de les Wortel: ja graag. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 29 januari 2017 Auteur Geplaatst: 29 januari 2017 Ik zou graag flink wat compostwormen willen hebben..eventueel van verschillenden mensen voor mijn verschillende compostbakken/Keyhole enz. Ik weet dat de wormen vanzelf zouden moeten komen maar we hebben nu eenmaal erg weinig wormen in de compost..hoe dat komt weten we niet, (mijn theorie is dat al die verschillende beesten ( hazelwormen/muizen/spitsmuiten) die rond en in de compost leven de wormen zelf opvreten..door het eens te enten met wormen kan ik eens kijken of het er dan toch meer worden) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 29 januari 2017 Geplaatst: 29 januari 2017 Zal een bakje compostwormen meenemen. In een van mijn compostvaten, met hennepstro en valfruit als belangrijkste ingrediënten, krioelt het er op het ogenblik van....weet niet of dat dan nog zo is, maar zal geen probleem zijn om er een 50 a 100 te vangen in een van de vaten. Ik weet alleen niet hoe lang ze overleven in een plastic doosje of zakje met compost.....1 a 2 dagen max. (?), gaat dat lukken? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
appelvrouw Geplaatst: 29 januari 2017 Auteur Geplaatst: 29 januari 2017 Super Wino! Ik keer dezelfde dag terug op Honk( en een ruime geruilde emmer met vast wel wat groente/fruitafval bij me). Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 29 januari 2017 Geplaatst: 29 januari 2017 Kan ook kopen bij hengelsport winkel Ze overleven week of meer in plastic bakje met beetje compost-zaagsel, die minder dan half rijp is met kleine gaatjes in deksel, zoals deze Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 januari 2017 Auteur Geplaatst: 29 januari 2017 Alles kan je kopen Yuras ruilen is leuker Dank voor de tip! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 29 januari 2017 Geplaatst: 29 januari 2017 Tja. Als ik niet vergeet, wel breng kleine bakje van de beste aas voor jouw.... Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 januari 2017 Auteur Geplaatst: 30 januari 2017 Kom je ze brengen? Kan je er meteen gaan vissen in de rivier... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 30 januari 2017 Geplaatst: 30 januari 2017 Jet, ben je nu genoeg voorzien door de peperzaaiers of zal ik ook weer wat voor je zaaien?Heb de moestuinforumdagtopics nog even gemeden dus daarom nog niet gereageerd. Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 januari 2017 Auteur Geplaatst: 30 januari 2017 Erny!Ga je komen? Gezellig zeg Pepers genoeg, zaai je misschien paprika of tomaat? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 30 januari 2017 Geplaatst: 30 januari 2017 (aangepast) Tja... hopelijk ga ik aanwezig zijn, nog geen idee hoe. Vorig jaar heb ik de tomaten op 13/4 gezaaid en dat is me goed bevallen. Dus de mtf op 8/4 is daarvoor dit jaar te vroeg.Paprika's was ik eigenlijk niet van plan, ga wel wat oud zaad proberen (Almapaprika en misschien nog twee) maar geen idee of ze nog gaan kiemen, ging vorig jaar ook al slecht, is hun laatste kans. 1 februari 2017 aangepast door Gast Quote
weknow Geplaatst: 31 januari 2017 Geplaatst: 31 januari 2017 Ik heb wel wat roze en witte ocaknolletjes voor je? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
appelvrouw Geplaatst: 31 januari 2017 Auteur Geplaatst: 31 januari 2017 Erny: ok geen tomaten, maar misschien een paprika? Ik kan je ook wat zaad sturen? Ik heb nog oud zaad van Frans buitentomaten.Wino, graag, een knol of twee is meer dan genoeg. Of één grote! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 1 februari 2017 Geplaatst: 1 februari 2017 Stuur maar wat paprikazaad op Jet.De planning is om na het Filmfestival te gaan zaaien dus het kan nog op tijd binnen zijn. Quote
Wortel Geplaatst: 1 februari 2017 Geplaatst: 1 februari 2017 Ik kan ook nog wel wat compostwormen voor je uit mijn hoop halen. Gelijk een stok achter de deur om de boel om te zetten Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 februari 2017 Auteur Geplaatst: 1 februari 2017 Fijn beiden!Erny, het gaat na het weekend op de bus in Nederland... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 1 februari 2017 Geplaatst: 1 februari 2017 Mag ik wat van de helleborus? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Geplaatst: 1 februari 2017 Geplaatst: 1 februari 2017 Ha Jet, Wat onze ruil betreft: elke kruidenthee is welkom zolang de eventuele munt die er in zit maar niet overheerst. Dus als die ochtendmix niet te muntig is... dan graag. groetjesVincent Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.