Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Waar ruikt je huis nu naar?

Featured Replies

Geplaatst:

Hier ook al naar knoflook, heel veel knoflook...,

kip, speklap, sambal, ketoembar, djinten, sereh, laos, peper, tomatenpuree, pindakaas, rijst, ui, prei, wortel, citroensap, ketjap manis, sambal oelek, trassi (stinkt maar smaakt goed!), gember, suiker, koffiemelk.

aangepast door Gast

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Ik ben rozijnenbrood/kaneelbrood aan t bakken in de broodmachien, ruikt goddelijk

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

De keuken wordt verbouwt door papsie, dus de hele benedenverdieping ruikt nu naar het voorstrijkmiddel waar hij de muur mee behandeld heeft. Een noodzakelijk kwaad, zullen we maar zeggen Een keukenverbouwing die al sinds pa en ma's intrekken in dit huis in de planning stond ...dertig jaar geleden

Geplaatst:

Naar brownies volgens de luie methode in 2 minuten klaar

en sperciebonen....die staan alvast te garen.

Geplaatst:

Naar rozijnen/notenbrood,in de broodbakmachine en een kefircake in de oven. Gans staat op het fornuis te pruttelen. Dus alles doorelkaar

Geplaatst:

Naar pompoensoep en gekookte droogbonen (heilige bonen) en gebakken paaskoekjes...Een vreemde mengeling dus

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

Naar zelf gemaakte appelflappen!!!! Jammie!! helaas ze zijn al weer op

Geplaatst:

Schone was en vers gemaakt aardbeien ijs ( van aardbeien ingevroren van seizoen 2012 )

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Plantenvoeding voor kruiden en vruchtdragers, kat had de fles omgegooid. Wat een vreemd luchtje zit er aan dat spul zeg, ruikt een beetje naar hoestsyroop... Was een flesje van EcoStyle, die haal ik denk ik niet weer. Die dop vliegt er veel te makkelijk vanaf, da's niet zo handig met dikke rooie lobbesen die graag van alles en nog wat omstoten

Geplaatst:

Naar zelfgemaakte rabarber-aardbeienjam en rijst-gehaktmedaillons! Verder naar wolwasmiddel want ik heb al mijn dekens en dekbedden gewassen en die hangen over deuren heen te drogen.

Geplaatst:

Naar gekookte kopvoorn. We kregen die vis vanmorgen, en besloten hem niet zelf te eten omdat hij al een nacht met ingewanden in de koelkast heeft gelegen. We hebben hem schoongemaakt en geven hem straks gekookt aan de kippen.

Geplaatst:

Lamsbouillon. Ik heb een paar kilo lamsstukken ontbeend en de beenderresten gekookt voor de bouillon en het nu gare restvlees eraan om morgen lamskroketjes te maken.

Het gehakt is deels voor de vriezer en deels voor griekse lamsburgers met gefrituurd brood, salade en verse Tzaziki.... en natuurlijk Retsina voor de Tuinkabouter )

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:
  • Auteur

Oh dat vinden ze geweldig Appelvrouw! Ze zijn echt GEK op vis en vlees . Heb je het al eens eerder gegeven? Soms moeten ze nog even leren dat ze het kunnen eten (als het niet op hun normale voer lijkt). Maar dat duurt niet lang

Hier ruikt het naar een ovenschotel met kaas die in de oven staat.

Geplaatst:

Ze hadden nog nooit vis gehad, maar ze hebben hem tot op de graat opgegeten..alleen de twee kleine orpingtonnetjes haalden hun neus er voor op. De anderen hadden de vis in no time blinkend schoon. (Het is echt gemakkelijk kippen te verwennen. )

Geplaatst:

verf: grondverf, buitenverf, kan straks pas weer naar de tuin, morgen verder met verf, grondverf, buitenverf...

Geplaatst:

Vers gezette koffie.

Geplaatst:

Koffie ! was heel vroeg op , ben al weer aan de late kant. Ik ga ervandoor ! tjüsss ....

Geplaatst:

Schoonmaakmiddel! Het valt mij zeer zwaar, maar millimeter voor millimeter lukt het! Verder ruikt het naar een huisgemaakt heerlijk wokgerechtje!

Geplaatst:

Versgebakken volkoren brood, net uit de oven.....

volkoren75141367835343.jpg

Nog even wat af laten koelen en dan een flinke snee met roomboter en kaas..........

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

Knoflook; ik heb net knoflook/kruidenboter gemaakt voor de barbeknoei van vanavond

Geplaatst:
Versgebakken volkoren brood, net uit de oven.....

Nog even wat af laten koelen en dan een flinke snee met roomboter en kaas..........

MVG

Danuta

ben jaloers! want op pizzadieet ivm klus imagescaizhdmg46061367877860.jpg

MVG

RobO

Geplaatst:

Het ruikt hier ENORM naar stinksokken! En speltbrood met een lekker sausje, citroen en gerookte zalm en bosbessenthee....

Geplaatst:

Sinasappels en citroenen, gesneden en in laagjes in een emmer met suiker en rozijnen voor de paardebloemwijn.........

En naar pesto...net een bord pasta pesto klaar gemaakt voor ontbijt....

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

Mijn Vrouwentongen-plant is aan het bloeien...de hele woonkamer ruikt zwaar en zoet, een beetje zoals de oude parfum van mijn oma

Geplaatst:

Aardappelen die ik in runderbouillin kook en sraks ga mengen met knoflook, snoeppaprika (kleine puntige oranje rakkers), turkse kaas (die ronde uit blik) en nog wat kruiden e.d.

En het ruikt naar verukkelijke bosbessenthee van Piramide. Wat is die lekker!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.