Geplaatst: 5 april 201213 j maispap om morgen bier mee te brouwen = 10% van de moutstort en gemaakt van de geoogste mais van 2011
Geplaatst: 5 april 201213 j Auteur Leg uit! Er is wel een topic over bierbrouwen hier. Je teelt zelf maïs? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 april 201213 j Haha, jorieke en haar stokerij Hier ruikt het naar worteltjestaart ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 6 april 201213 j Auteur Hier ruikt het naar muffe honden die bij de kachel liggen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 april 201213 j verse appel- en citroen cake Heb inmiddels ook een aroma brandertje met amber erin aangezet... Dus daar gaat t zo meteen naar ruiken! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 6 april 201213 j Auteur Paardenbloem aftreksel/soep/thee. Om zo stroop van te maken. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 april 201213 j cramaillote ( paardenbloemenconfiture op zijn Frans) De bloemen staan nu te pruttelen..ik heb de afgelopen uren met een hulpje met jonge vingertjes de paardenbloemen van hun groene kroonblaadjes ontdaan..het ruikt lekker.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 april 201213 j stoom-magnetronmaaltijd van Brocolli en zalm ( stinkt tegen de klippen op ) van AH. Vandaag zo druk geweest in de tuin ( van een ander ) dat ik net in slaap gevallen ben , en nu helemaal niks meer wil doen, dan bankhangen en een magn-maaltijd.
Geplaatst: 7 april 201213 j Mijn Lotus Chi verdamper staat aan met mijn zelf genaakte essentiele olie van basilicum Goed voor de luchtwegen en anderenkwaaltjes
Geplaatst: 7 april 201213 j @Koetie:En hoofdpijn.Maar hier ruikt het naar bakplaten. Garnalen en vis. Hmmm, ik steek maar een paar kaarsjes aan. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 8 april 201213 j Schoonmaakmiddel, wasmiddel en hyacinten.... @bonnie f, inderdaad, om hoofdpijn van te krijgen. Maar ik vond ze zo mooi: roze hyacinten in een roze pot. Nu heb ik spijt
Geplaatst: 8 april 201213 j @bonnie f, inderdaad, om hoofdpijn van te krijgen. Maar ik vond ze zo mooi: roze hyacinten in een roze pot. Nu heb ik spijt Hup, die krengen buiten zetten!Volgende keer een leuk bosje tulpen kopen. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 8 april 201213 j Mijn Lotus Chi verdamper staat aan met mijn zelf genaakte essentiele olie van basilicum Goed voor de luchtwegen en anderenkwaaltjesGa je uitleggen hoe je dat maakt? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 april 201213 j Hoe mijn kamer nu ruikt na het gourmetten, nu dat willen jullie niet weten
Geplaatst: 8 april 201213 j @ jeanne-gordijn ik denk er liever niet aan, die vettige lucht blijft altijd een paar dagen hangen!@ bonnie f ze staan in een binnenpot, dus zonder gat in de bodem, officieel kan ik ze daar beter niet in buiten zetten. Maar goed, volgende keer weer een bosje bloemen ja! En tulpen daar ben ik gek op!! Hier dus nog steeds die hyacinten lucht, bleeh!(excuses voor de hyacinten aanbidders )
Geplaatst: 9 april 201213 j Hoe mijn kamer nu ruikt na het gourmetten, nu dat willen jullie niet weten haha hier ook, was gezellig de hele club bij elkaar.
Geplaatst: 9 april 201213 j koffie ! Deze dag binnen, zaaien , ompotten en lekker surfen en tuinadministratie doen.... Narcissen en paardebloemen aftreksel voor stroop. Narcissen ?? die dingen zijn toch giftig ?
Geplaatst: 9 april 201213 j Natte hond.... Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.