Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben Isabelle en het liefst ben ik de hele dag met plantjes in de weer Momenteel zit ik in het examenjaar van de middelbare school. Na de zomervakantie wil ik graag plantenwetenschappen studeren in Wageningen, want ik ben dol op biologie, maar vooral op plantjes.

Mijn moestuin beslaat inmiddels ongeveer 4 vierkante meter van de achtertuin, inclusief een koude bak en een kasje Daarbij probeer ik nog wat extra ruimte te verkrijgen door te tuinieren in potten. Het is dus geen hele grote moestuin, maar met een beetje proppen kan ik toch elk jaar weer een hoop groenten oogsten. Een fotootje van de tuin vorig voorjaar:

moestuin76161487191759.jpg

(Van de koude bak zie je net een klein hoekje, rechtsonder in beeld )

Hoewel ik nog geen enkele groente, kruid of fruitsoort ben tegengekomen die ik niet leuk vind om te telen in de moestuin, is mijn absolute favoriete groente toch wel tomaten. Ik ben nou eenmaal dol op tomaten en uit eigen tuin smaken zo nog veel beter. Daarbij zijn er zo veel leuke kleuren en vormen, dus er valt altijd weer wat nieuws te proberen.

Verder weet ik niet wat ik nog over mezelf kan vertellen, maar als er nog vragen zijn, dan hoor ik ze graag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...