geedee Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 (edited) Aangeboden: DilleMierikswortelKniphofia: vuurpijl of fakkellelieArtemisia abrotanum 'Cola' ColakruidAardbeiplanten rode Fragenaria Senga sengana, witte Fragenaria annablancaKruizemuntPepermuntWijnruit ( 3 plantjes)Druif (kleine blauwe zoete;ideaal voor sap: oude soort; is nog van 30 jaar geleden;weet geen naam; gewortelde stek) 6 april 2017 gedoopt tot Boskoops Glorie met dank aan Goldfish Boekje Geneeskruiden van Fr. Starý (150 pagina's met kleurenfoto per kruid)Boekje 40 recepten met perenboekje 40 recepten met perziken Gevraagd:Dahlia's knollen (geen perkplantjes maar de grotere versies)Uitgebloeide gekleurde orchideeënStekken gekleurde brugmansiaKleinere weckpotjes van het merk Weck Ik neem mee voor: Wortel witte aardbeienlantjes voor tomatenplantjesAngela enkele dilleplantjes (orchidee)Ciska een citroenverbena en een wijnruit - (orchideetjes) Eline(bouwvrouwe) een witte aardbei en een Kniphofia ( wijnbes)SuusP aantal Senga Sengana en een stek van mn blauwe zoete druif (geel-oranje cactus Dahlia)Balkontuinder een citroenverbena (Dahlia)Anna3 een wijnruit en mierikswortel (paprika)Appelvrouw een wijnruit en blauwe druif(aloe vera stek en knoflook)Nat74 aardperen voor mierikswortelGoldfish wat senga sengana voor n vossebes en hij neemt nog paaltjes mee die de vorige keer zijn blijven liggen2 euro voor een kaasje van Jorieke (knoflook) én n cursusje cider maken volgen van henkg Edited April 7, 2017 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Hey Gee, Heb jij een stek citroenverbena voor mij? Ik zag vanmiddag dat de mijne de winter niet heeft overleefd...Ik zal voor jou even kijken of ik binnenkort nog een orchidee kan redden mag gekleurd ook een effen kleur zijn ( wit of rose)? Of zocht je echt een gespikkelde/ gevlekte oid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bouwvrouwe Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Hoi Gedee, Mag ik van jou een witte aardbei en een kniphofia wellicht?Ik moet mijn lijstje nog samenstellen, ik hoop dat er ook wat nieuws voor jou bij zit. Groetjes, Eline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 2, 2017 Author Share Posted March 2, 2017 Ciska ik heb al 3 witte orchideeën dus gekleurde of gespikkelde mag allemaal; ik noteer de citroenverbena voor je Eline (Bouwvrouwe) Ik reserveer beide planten voor je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Prima, zoek ik een donkerroze voor je uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Dag Geedee! Zou ik wat Senga Sengana plantjes van je mogen? Ik heb dat grote Dahlias (cactusmodel, geel met oranje puntjes), maar ik moet nog maar zien of ze deze winter hebben overleefd... Zo ja, dan neem ik wat knollen voor je mee. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 8, 2017 Author Share Posted March 8, 2017 (edited) Ik reserver er een aantal voor je Suus; neem die knollen maar mee Edited March 8, 2017 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 8, 2017 Author Share Posted March 8, 2017 Druif en wijnruit toegevoegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Wijnruit....Oeh welke kleur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Wijnruit officinalis? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Ik heb wel interesse in een citroenverbena stek. Staat er iets in mijn lijstje waar ik jou blij mee kan maken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bouwvrouwe Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Geedee, top, dank! Mijn lijstje in wording staat trouwens online nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 13, 2017 Author Share Posted March 13, 2017 @ Appelvrouw en Ciska: op t kaartje van de wijnruit stond Ruta graveolens en hij bloeit geel. Balkontuinder ik reserveer een citroenverbena voor je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 Ja dan wil ik er wel graag een Kijk even bij mij? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 Me too Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 @ Appelvrouw en Ciska: op t kaartje van de wijnruit stond Ruta graveolens en hij bloeit geel. Balkontuinder ik reserveer een citroenverbena voor je Wijnruit/Ruta HET wondermiddel voor opgeblazen gevoel, buikpijn,winderigheid, baby maagkrampjes. En als thee na een zware maaltijd.dat jullie het even weten:-) Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 Superdepuper!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted March 14, 2017 Share Posted March 14, 2017 Oh, mag ik ook een stukje wijnruit? Zie je wat van mijn lijstje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 17, 2017 Author Share Posted March 17, 2017 Wijnruit voor Anna3 en Ciska en appelvrouw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 17, 2017 Author Share Posted March 17, 2017 Ik zou graag nog wat yakon hebben; wie heeft er nog wat?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted March 17, 2017 Share Posted March 17, 2017 Geen yacon, helaas. Maar ik zie bij jou een druivenstek staan, is die nog beschikbaar? En een beetje lekker om uit het handje te eten denk je? Zo ja, dan interesse! Ik zie elders dat je goudsbloemen zoekt; ik kan wat zaailingen voor je oppotten. Het zijn enkelbloemige in verschillende tinten (zacht)oranje. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 19, 2017 Author Share Posted March 19, 2017 Druif is er nog; Het is een kleine zoete blauwe druif en ik snoep er best wat van uit het handje; pitjes zitten er wel in; ook lekker als sap(ik heb zo'n handpersje). Die goudsbloem was een ruil,ben er niet speciaal naar op zoek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted March 19, 2017 Share Posted March 19, 2017 Pitjes geen probleem hoor, als de smaak maar goed is Zou ik dan zo'n druifstek van je mogen? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 19, 2017 Author Share Posted March 19, 2017 Ja hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted March 29, 2017 Share Posted March 29, 2017 Heb je nog interesse voor wat gratis latjes die horen bij dat hekwerk dat je van mij overnam? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts