Ciska Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Van mij krijg je er ook 2.. een roze met spikkels en een witte met roze hart. Quote
geedee Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Geplaatst: 6 april 2017 Ahhh ja dank je wel Angela en Ciska Quote
geedee Geplaatst: 7 april 2017 Auteur Geplaatst: 7 april 2017 Ik check net de spullen die ik mee moet nemen morgen en het bakje waar ik de citroenverbena's in gestekt had is door een of ander beest uitgegraven en helaas verdroogd. GGGRRRR...&%%^^$^& !XXXXXXQQXXIYUFF!!! Die Geedee heeft ook altijd wat....... Quote
balkontuinder Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Oooow, pech! Dat soort dingen gebeuren. Niks aan te doen. Volgende keer meer geluk. Quote
Wortel Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Al een idee over het soort tomaten die je van mij wilt? Dan houd ik ze voor je apart. Quote
geedee Geplaatst: 7 april 2017 Auteur Geplaatst: 7 april 2017 Ben niet kieskeurig dus kijk maar wat je missen kan. Quote
Wortel Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 Heb eeb krat vol bij me voor op de zaaitafel. Jij hebt eerste keus Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.